Gå til innhold

Hva synes du om gatebil bladet??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

savner en side der det står når neste blad kommer ut og med litt bilder og info om hva det står da.
Hvor ofte bladet kommer ut avhenger litt av responsen.

Men det blir minst tre nummer før nyttår!

(derfor er abbonnementstilbudet på nettopp tre nummer - for kr 99,-)

 

Neste nummer kommer senest før neste Gatebil-treff (september)

 

Da bladet gikk i trykk visste vi lite om hva som kommer med i neste nummer, derfor skrev vi ikkeno om det.

Og erfaringsmessig vil det bli slik fremover åsså.

Avhenger bl.a. av hvilke nye og spennende ting som dukker opp på treffet i helga ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man skal ha en "LIKSOM" norsk dame som bor på våler....burde man kanksje fjerne navnet på modellen som avslører at hun hverken heter gunnvor(hvis det var riktig) eller er norsk....!!!

 

 

Ellers syns jeg hele bladete virket som en kopi av maxpower....damer og biler om hverandre produkt nyheter o.s.v...samme bilene som man har sett 2345 ganger før ingen ukjente biler så vidt jeg kunne se......

 

Rotete layout forstod jo nesten ikke når repotagene starta og slutta, men skal ha pluss for at dem tar etter MaxPower med tanke på damer, mer styling enn forventet og produkt nyheter.....stå på:)

 

Også klare å zooome inn på kantkjørte felger da????? på den rosa celicaen....lækkert...

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kjøpt bladet, er det en kupong på side 115

 

Hvis du ikke har kjøpt bladet, kan du bestille abonnement her:

http://www.topp.no/gatebil/gatebil_abo_skjema.cfm

(ja, vi må få plassert dette skjemaet på en nettside som er lettere å finne...)

 

Eller du kan bestille på mail:

abo.gatebil@afj.no

 

Eller ringe:

21301306

 

Tre nummer for kr 99,-

Tilbud om årsabonnement kommer etter hvert

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at Kid-A skal skrive noen reportasjer også..ikke bare ta bilder?

noe av høydepunktene med bilsport var de gangene det dukket opp en artikkel skrevet av Arild, din måte å skrive på er rett og slett kongelig

 

(og nei.. dette er IKKE et forsøk på å få mesterfotografen til sengs, hehe)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du ikke spøken?

:D

 

Litt generell info om bladet her:

http://www.gatebil.no/index.php?id=452&pageid=116

 

Håpe egentlig på at det var en spøk, var vel kanksje det med kant kjørt felg på dame bil å? men burde kanskje hintet litt til det i teksten å.....lett å trekke konklusjoenen om at det er forsøk på å selge med "Norske" damer....

 

Håper du forstod at innlegget mitt var får å få litt fart på meningene her syns det var litt dårlig med innlegg på tråden.....kommer en liten "våres meninger om bladete" på siden å der er det ikke fult så negativt som inlegget mitt var.

 

Blir spennende å se hvordan Gatebil-MaxPower konkurransen blir. Begge har vel endel å lære fra hverandre....

 

Ønsker dere lykke til...å fortsett med priskrig så vi har råd til å kjøpe bladene... :)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg fikk en positiv overaskelse når jeg leste bladet. trodde det skulle være sånn midt på treet men det er mye bedre enn det.. mye herming etter andre bladet(som "the stygg" osv) kan godt hende det er en spøk men. lo hvertfall godt av the stygg:D veldig kult at dere har en photoshop del. der skal jeg hvertfall sende endel bilder inn... gleder meg allerede til neste nr jeg:D hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du Kid-A? ser at det står at for å kunne sende inn et bilde må det være på 300dpi. A4... men en A4 side er jo 2480x3508 pixler. mens det man vanligvis jobber med i Photoshop er jo på 1024x768.. har aldri moddet et bilde som er så stort... er du sikker på at det må være den størelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår