Gå til innhold

Hva synes du om gatebil bladet??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter alt jeg har lært på skolen om det her, så skal det være 300 Ppi og pixel har ikke noe å si når bilet trykkes, på grunn av at trykksaker ikke bruker pixels på samme måte som skjermen din gjør. ;) Rett meg hvis det er noe galt, er ikke helt hundre men mener det er sånn. :)
Edit:

Har ikke særlig greie på dette,

Slike spørsmål kan sendes til vår PS-ekspert Fredrik Sørlie, FSR

Hva er å spare på å kjøpe abonnementet på kupongen?

Første bladet må jo du ha for å få kupongen. Av de 3 bladene inkl vel det første bladet også. Så du sitter igjen med 2 stk av første bladet?

Neida :)

Hvis du bestiller abonnement nå får du selvsagt nr 2, 3 og 4 for kr 99,-

Da får du tre nummer til prisen for to (sparer 49 spenn),

og du får bladet noen dager før det kommer i butikken.

Håper virkelig at Kid-A skal skrive noen reportasjer også..ikke bare ta bilder?

noe av høydepunktene med bilsport var de gangene det dukket opp en artikkel skrevet av Arild, din måte å skrive på er rett og slett kongelig

:thanks Sitter og skriver på en reportasje akkurat nå, i senga :hello:

Har slitt mye med skrivesperre,

og dessuten vært så heldig å få så mange fotooppdrag at det ikke har blitt tid til å skrive.

Til meg er det ca. 20 sider som har falt ut... :mad:
Skal formidle klagen!

Håper du forstod at innlegget mitt var får å få litt fart på meningene her syns det var litt dårlig med innlegg på tråden.....kommer en liten "våres meninger om bladete" på siden å der er det ikke fult så negativt som inlegget mitt var.

Blir spennende å se hvordan Gatebil-MaxPower konkurransen blir. Begge har vel endel å lære fra hverandre....

Konstruktiv kritikk er alltid sunt!

Rekker snart ikke følge med på flere nettsteder nå.

Fint hvis dere sender inn synspunkter til info.gatebil@aller.no

Det som er sikkert er at bladet vil bli bedre etter hvert som vi får finjustert konseptet, sett på lesernes respons og satt oss ned for å evaluere litt.

Journalistene må ha tatt journalistutdanningen på folkehøgskole
Yepp!

Skjeberg Folkehøyskole for min del :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG rotete blad! Ble rettogslett distrahert av åssen ting var plasert når man leste.. Ellers var det også veldi likt Max power og redline.. Men mye artig lesing :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ærlig talt litt skuffet over dette bladet. Alt ble et eneste stort rot og det var uoversiktlig å lese i det. Og alle de bemerkningen fra redaktør overalt ble i grunn bare fjasete og ikke så altfor morsomt etter min mening.

Sier ikke at bladet var dårlig og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe samtlige eksemplar som kommer ut, men jeg hadde skyhøye forventinger til bladet og synes ikke det innfridde 100%.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bladet var helt greit, men det var liksom ikke et "nytt" blad. Mye det samme som i andre bilblad av samme kategori. Men jeg kommer nok til å kjøpe det fortsatt fordi. Og at jeg var med på et av bildene fra Gatebil på våler trakk jo bladet enda litt opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bladet er rotete er jeg kanskje litt enig. Var ikke noe problem egentlig men...

Spesielt i det "mellom" artiklene, som oppsummering av treffene osv.

Artiklene synes jeg var bra... men skulle vært fler!! :) Virka som det var mye "fyllmateriale" og lite artikler, men det er jo første utgave, så dette endrer seg kanskje?

Uansett, mer artikler til folket!! :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig blad, syns jeg. Jeg kommer til å kjøpe flere! Velsignet fritt for toyota avensis og sånne ting... Bladet bærer litt preg av at det er ferskt, men jeg går ut fra at det bedrer seg. Jeg tenker da på utrolig mye skrivefeil. Sånn som "7" i steden for "/" etc.. (ikke at jeg skriver noe bedre...:op) I det store og hele syns jeg ikke det gjør noe med damer, så lenge de ikke skjuler viktige ting.. At bladet har klart å få med seg såpass mange profiler som de har syns jeg også var bra. Jeg tenker da på Martin schanke, fredrik sørlie, dahlback, frode engelund, krb, mustang-bugge+++

Ellers syns jeg nok bladet var i overkant rotete.. Men det er jo autofil og.. det ligger litt til det at man skal være moderne og "hipt" (og i dette tilfellet litt harry).. Og da blir det fort slik.. Det er ikke alltid at grafikerene skal henge seg like mye opp i moter syns jeg. Jeg tror de hadde klart å beholde gatebil-looken selv om de hadde rydda litt!

ellers syns jeg det er bra at de har opprettet egen testbane SS1, som vi bilfolk kan sende inn bilene til test hos. (en norsk avart av bilsports Superstage Og testsjøfåren deres "the stygg" syns jeg tok kaka....Jeg kommer garantert til å sende gt'n til test når den er ferdig!!

At reportasjetekstene er såpass kortfattet som de er, syns jeg er bra. Det vesetlige er tatt med, men det er kort nok til at vi ikke mister interessen halvveis i lesinga (med et par unntak). Det kan man ikke si om et par andre blader. F.eks Amcar, som har en tendens til å dra ut reportasjene veeeeldig...

Alt i alt syns jeg det var vel verd pengene. :thumb

Nå skal jeg bare se igjennom dvd'n som fulgte med, for å se om den duger og :D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble positivt overraska faktisk... helt ålreit blad.. syns kanskje det hadde gått ann å funnet ei annen dame enn ho fra siste redline, og ikke tatt rip off på drifting i handlevogn etc..

layouten oser jo rip off av Max Power og Redline.. men det er jo sånn alle bil blader ser ut så..

som sagt alt i alt positivt overraska, som noen andre sa tidligere her, kombinasjonen av bil og damer slår aldri feil

:thumb

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok blad, litt for Max Power aktig, men det overlever man.. Men det som jeg syns virka litt kjipt er at det var veldig høy prislapp (for å si det slik) på bilene der.. Kunne vært litt mer budsjettprosjekter der..

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel som forventet.

Liksom et slags TOPP blad men Brad Pitt er byttet ut med Stian Hafsengen og Hollywood er byttet ut med bil.

Når de velger å nesten skrive mer om Stian Hafsengen enn om bilens tekniske sider så blir det litt uinteresant for meg.

Litt mye 'tjo og hei' og det som virker som hype'ing enn lesestoff om bil og biltekniske saker.

Mitt tips til redaksjonen er å lese mere blader som SuperStreet og nye bladet JTuner(som faktisk var en kjempebra bilblad fra første utgave), ikke for japsebil grunnlaget men for måten de får frem ting og forteller om bilene tvers igjennom. Og ikke minst utseendet til disse bladene!

Også trur jeg egentlig det å besøke garasjene til folk rundt i landet er det som må til for å skille bladet ut fra Bilsport og norske MaxPower, og for å vise noe nytt og ikke det vi allerede har set, hørt og studert på flere treff allerede.

Gammelt nytt er ikke nytt, eller noe :P

Det blir nok å sniklese det på Narvesen fremover for å se hvordan det utvikler seg, før jeg tar med meg SuperStreet hjem.

Men faen, det var jo FØRSTE bladet da :D

Lykke til, og håper det blir bedre og bedre.... og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider