NewBeetle Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hei i god været. Var i Bodø på Fredag (1/7). Vil si det er kommet masse Porsche'r til byen, flere Boxster'e og ihvertfall en vinrød Carrera(996?). Men så et merkelig syn. En god gammel 928, men det var en stasjonsvogn. Noen som har bilder av denne? Fikk bare sett den kjøre forbi et stykke unna, men det så spesielt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 ikke så rart siden det er kommet en forhandler (av alle ting) i Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Kanskje ikke så rart med Boxster'e og Carrera'er, men den jeg syns var litt spesiell var da en eldre 928 som var ombygd(?) til stasjonsvogn. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pete_82 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er en bedrift som driver å bygger om Porscher i sveits eller tyskland, husker ikke hva de heter for no men driver å bygger om til stasjonsvogn type biler.... ser stygt ut synes nå jeg... Ihvertfall, var en periode at noen folk bygde om blant annet Porsche 928 og Jaguar XJS til stasjonsvogn for å få de inn i norge som varebil... lenge siden nå Siter Honda CRX VT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Porsche 924 Stasjonsvogn Rare greier man kan gjøre med fancy biler. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Fikk litt Z3 Coupe feeling av bildene bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Syns den var tøff jeg,fet familiebil :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hei i god været.ihvertfall en vinrød Carrera(996?). Denne?: Tatt med mobil kamera(T610) Porsche 911 Carrera En kamerat av meg som har denne.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Der er en av bilene jeg så fredag ja. Lurer på om det var den som snudde og la seg på hjul etter den stasjonsvogn Porschen jeg så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 ikke så rart siden det er kommet en forhandler (av alle ting) i Bodø mener å ha hørt at det blei solgt 11 Porsche den første mnd.... Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowpaz Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Beck, som firmaet heter driver mye med langtidsleasing, så det er nok ikke alle porschene som flyr runt i byen, som er kjøpt å betalt for.. Siter volvoen`en skurer og går, men ny bil på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg