Gå til innhold

Racing_: Ford Mondeo 2.0 GLX - RS kitt, bilstereo, DVD osv

Ranger emnet

Racing_

Anbefalte innlegg

Hva er målene på den kassen din? Så ut som den ikke var så veldig dyp innover liksom. Drit fett prosjekt. Inspirator til tusen.:w00t

Fortsett å legg ut bilder

Vet ikke målene på kassen, da må jeg måle neste gang jeg har den ute. Dybden nede er ok, men den på toppen er det litt smalt pga at kassen skrår langs seteryggen, og så har jeg en liten skrå i fronten og.

Fint at du liker prosjektet :)

Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold

Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Racing, dette ser veldig bra ut, men til tross for alle modifiseringene du har gjort her og der så har du likevel montert høyttalere i bakdørene? Dette er jo helt bortkastet spør du meg, mesteparten av lyden blir liggende igjen inne i døra..

Lag en ny hattehylle eller bruk den du har og monter de der du, da blir det gode greier :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Racing, dette ser veldig bra ut, men til tross for alle modifiseringene du har gjort her og der så har du likevel montert høyttalere i bakdørene? Dette er jo helt bortkastet spør du meg, mesteparten av lyden blir liggende igjen inne i døra..

Lag en ny hattehylle eller bruk den du har og monter de der du, da blir det gode greier :)

Hei. Jeg tenkte faktisk samme tanken som deg når jeg kjørte hjem fra jobb inatt, om jeg kanskje burde flyttet høyttalerne i bakdørene til hattehyllen. Men samtidig vil jeg ikke ha noe i hattehyllen, hadde lyst til å ha den clean.

Er langt fra ferdig med bilen så jeg får se etterhvert hva jeg gjør. Har bare stoppet litt opp i vintermånedene.

Godt å høre at du liker det så langt =). Fint at du gir meg tips også, skal absolutt vurdere saken med bakhøyttalerne mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått problemer med en forsterker, Phoenix Gold ZX500. Den gir lyd fra seg slik at subbene spiller, men selv om gain er skrudd på maks så er det akkurat som om forsterkeren bare yter 20%. Har koblet opp med andre forsterkere og subber for å sjekke, og signalkabelen og Morel subbene er det ingenting galt med. Så da må det være forsterkeren. Irriterende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle aldri ha solgt den Pioneer DEH-P8600MP cd spilleren. Så nå blir jeg nok å kjøpe meg en ny for å få tilbake lydkvaliteten når jeg hører på musikk.

Siden jeg har satset såpass på stereo må jeg ha en spiller som gjengir musikk bra, noe dvd spilleren ikke gjør. Men dvd spilleren blir stående den og, monterer bare Pioneer`n under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Litt update:

Kjøpte meg en Pioneer DEH-P8600MP i januar og koblet dvd`en under:

P2050009.jpg

P2050022.jpg

Men bare en uke etter kjøpet av 8600`en ble jeg hektet på gps. Samtidig var det en arbeidskollega som var interessert i dvd spillern min. Så jeg har solgt dvd spilleren og pioneer 8600`en blir sikkert solgt den og.

Så nå har kjøpt en Pioneer AVIC-X1R. NB: skjermen på spilleren er bedre enn bildene viser. Er ikke kornete i virkeligheten.

GPS aktivert:

P2090005.jpg

Noen av instrumentene i spilleren, her vises g-kraft måler, speedometer og kompass:

P2090008.jpg

Oversikt over hva slags instrumenter spilleren kan vise:

P2090015.jpg

GPS menyen:

P2090022.jpg

Radio menyen:

P20900245.jpg

Oppstartsbildet:

P2090017.jpg

Skjermen inne:

P2090030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...