Gå til innhold

Min 2000mod VW Passat 1.8T

Ranger emnet

74SciroccoTS

Anbefalte innlegg

Da er jeg igang med mitt tredje prosjekt. :D Greit å ha noe å gjøre ;)

Dette prosjektet er hverdags bilen min, ikke like prioritert som de to andre (scirocco`n og k70`n) Her blir det tatt litt sånn etterhvert når jeg føler jeg har råd til det. Å det har jeg jo nå som feriepengene er på konto. :D

Bilen har fått nye 19"felger med 235/35-19 Toyo dekk.

show_image_stream.php?bid=21996099&dx=580&dy=435

Det er 8,5x19" gcerberus felger helkrom.

show_image_stream.php?bid=21996096&dx=362&dy=483

Baklampene er også byttet. Veit det er delte meninger om slike lamper. Men jeg syns dem var ålreite, og det er jo hovedsaken.

show_image_stream.php?bid=21996110&dx=580&dy=435

Det er det som er gjordt foreløpig. Takspoileren er også kjøpt, men må lakkeres. Blir vel gjordt til uka tenker jeg.

Emblemfri grill er også bestilt. Veit ikke om jeg skal ha svart eller kromma grill. så jeg har bestilt en av hver.

Andre planer er å få nye hovedlamper, de skal være blanke med røkfarget glass. Ellers blir det tatt etterhvert som jeg ser tingen rundt omkring.

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blir nok å se i kveld også tenker jeg. Blir nok mye å se på i Lillestrøm i kveld ja. :)

offtopic: Skal du en tur innom Mc Donalds på lørenskog før du skal se på harry folka i lillestrøm eller? tenker jeg tar meg en liten tur innom Mc donalds for så å ta en titt på cruisingen. :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Vet det er lenge siden denne tråden var i live, men har du gjort noe med bilen?

skjedd lite her ja, har for mange prosjekter :)

Eneste jeg har gjordt med bilen foreløpig. Er å bytte hovedlampene foran, men de skal byttes igjen. No billig møkk, som vibrerer og er blitt grå innvendig i glasset. Ellers så er baklampene byttet igjen. Går for svarte baklamper, og det syns jeg ble mye penere. :)

Ellers så ligger fortsatt hekkspoileren i garasjen ulakkert.

Nå skal jeg få bytta stagene i forstillinga, og få eu-godkjent bilen. Så kan det vel hende det skjer litt igjen utpå våren :)

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider