frank-roar Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Noen som vet om det er noen Evo treff i Norge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Vi hadde et evo-treff på Rudskogen for ca. 2 år siden. Det var veldig moro, men alt for få som møtte opp. Vi håpet på at det skulle komme ca. 10-12 stykker, men det kom bare 4 stykker, det ble et ganske dyrt treff for oss som var der. Skulle gjerne hatt det igjen, men tror ikke det er så enkelt siden det er så få biler i Norge og de i tillegg er spredd over hele Norge. Men hvis noen skal arrangere er jeg med jeg :skaal: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Skulle gjerne hatt det igjen, men tror ikke det er så enkelt siden det er så få biler i Norge og de i tillegg er spredd over hele Norge. Men hvis noen skal arrangere er jeg med jeg :skaal: DEre får invitere noen svensker da... Der er det vel litt fler biler? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg