JuB Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Broren min og jeg har kjøpt oss en Yamaha FX1 JetSki :D Motoren er dønn strøken, vasket lett med vann og klut etter hver kjøring + at den er dusjet med 5-56 :D Slenger ut et par bilder. Winracen er tilsalgs, går billig nå pga. kjøpe av vannjeten. Påkosta 4000kr siste måned, lakkering og forsterking av akterspeil, pris 15000kr. Men er det noen som har erfaringer med JetSki, gjerne denne Yamaha FX1'n, tenkte på litt tips&triks og litt tuning :naaaws Har noen problemer med JetSki'n, når det blir litt mye kaos og leik løsninger pluggledninger/plugger. Noen som har tips om hvordan får dette til å henge skikkelig? Edit: Hengeren er beregnet på ATV, så Wrangleren er ca dobbelt så bred og har 4 ganger så store hjul sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hvor har man lov til å kjøre med noe sånt? Ser morsomt ut hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er egentlig ikke lov å kjøre, men er noen område det er lov. Vet det er 2 plasser i Oslofjorden som det er lov... Men det er bare å tenkte litt hvor enn kjører og hvordan en kjører :D Er sinnsykt gøy, 700ccm, eieren sa den gikk ca 45knop. Er vanskelig å begynnelsen hopper hele tiden, men det kommer seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 er det ikke bot på ca.10 000 for og bli tatt med og kjøre en sånn et sted det ikke er lov, men så er jo spørsmålet ,ossen skal de få tak i deg,getaway in oslofjorden Devil Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Går winracen for 15'000 med motor? Isåfall, hvor holder du til? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Går winracen for 15'000 med motor? Isåfall, hvor holder du til?:P Ligger bare rett borti Arendal ;) 88modell: tror ikke jeg skal prøve på noen getaway enda :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Går winracen for 15'000 med motor? Isåfall, hvor holder du til?:P Ligger bare rett borti Arendal ;) 88modell: tror ikke jeg skal prøve på noen getaway enda :drive2 ' Edit: Prisen må diskuteres litt med broren min, men han har egentlig ikke så mye han skulle ha sagt :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Prisen er 15000kr får båt med motor, dette er MINIMUM. Kan være behjelpelig med å skaffe en cleaver-propell til motoren, da burde den hvertfall gjøre 40knop :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Racing Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvor tung er en sånn en egentli? Klarer man å dra den ned i fjæra selv eller må d vogn til.. Tenker på yamahaen. Siter Sommer: Opel Speedster 2.2 -01 Vinter: A-C M8 snopro -08 + Opel Omega 2.0DTI -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 En kamerat av meg kjører lovlig over alt med vannjet'en sin, men det er pga at han var så smart å registrere den som småbåt og ikke vannjet før forbudet kom. Og jeg vet at de gamle "vannjet'ene" med påhengsmototr registreres som småbåt. Hør med myndighetene åssen det er å omregistrere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Hvor tung er en sånn en egentli? Klarer man å dra den ned i fjæra selv eller må d vogn til.. Tenker på yamahaen. Tipper den veier 150kg, det må 2 stk til å løfte den.. Om du bor nær vannet klarer du nok å dra den ned om du legger på slikt "kunstgress" matter :) Skal ha en prat med havnefogden/politet her, høre om hvordan loven osv er. Leste at det kommer en ny lov i august, blir likt som i Sverige, men vet ikke hvordan det er der. Tar samtidig å spør om omregistrering, den var jo registrert å småbåt registeret. Hadde hvertfall reg. nummer på siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg