Gå til innhold

Sub W og forsterker.

Ranger emnet

suzukiTS

Anbefalte innlegg

Kanskje du som har så "peil" og er så "seriøs" ikke skal slenge så mye dritt om andre merker her inne på forumet? Folk må få lov til å ha sin mening og jeg mener vi i bransjen bør holde oss for gode til å snakke dritt om hverandres produkter....eller?

Har jeg snakka "dritt" om dine produkter? Hvis du er så mye mer seriøs burde du kanskje starte opp med å betale for tjenesten slik vi gjør og ikke bruke skitne triks for å nå frem til kunder? Jeg blander meg ikke inn i det heller jeg men ser det skjer ganske så ofte fra de fleste firma som ikek er godkjente innpå her. Jeg bryr meg ikke om slikt så det er bare å pøse på. Er det noen som oppgir dere til moderator er det ikke fra meg iallefall. Folk som er våre kunder synes jeg har KRAV på å få vite hva som er bra og ikke, du er tydeligvis ikke enig med meg i det? Eller selger du også Boss og må hysje ned?

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprinnelig skrevet av TLAudio

Rockford er ikke lenger det det en gang var....

Mitt råd; styr unna!

Sto jo ganske lett leselig at dette var hans råd. Og siden jeg kjenner TLAudio ganske godt og vet hvorfor han har den meningen så. Svarte jeg på ett enkelt spørsmål fra deg og det var på hvor han hadde hørt dette.

Han har nemlig hatt dette merket noen år nå. Hva er det forresten som er gale med Helix??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg snakka "dritt" om dine produkter? Hvis du er så mye mer seriøs burde du kanskje starte opp med å betale for tjenesten slik vi gjør og ikke bruke skitne triks for å nå frem til kunder? Jeg blander meg ikke inn i det heller jeg men ser det skjer ganske så ofte fra de fleste firma som ikek er godkjente innpå her. Jeg bryr meg ikke om slikt så det er bare å pøse på. Er det noen som oppgir dere til moderator er det ikke fra meg iallefall. Folk som er våre kunder synes jeg har KRAV på å få vite hva som er bra og ikke, du er tydeligvis ikke enig med meg i det? Eller selger du også Boss og må hysje ned?

På ingen måte, men jeg syns det blir så dumt å snakke dritt om de som ikke er her å kan forsvare seg. Hva du syns er dårlig og bra er vel klinkende likegyldig for de fleste her inne. Hvis du ikke klarer å anbefale et produkt uten å slenge dritt om ett annet, så bør du kanskje benytte deg av PM, du som har lov til det:D

Nok om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle la han få lov å svare selv?

Punkt 1: Rockford Fosgate ER ikke det samme idag som det var for 2-3 år siden. Det som selges av RF nå virker å være vinklet mer mot et bra kosmetisk utseende en den lydmessige overlegenhet.

Jeg sier IKKE at det er no dritt, men jeg anbefaler allikevel folk jeg snakker med å kjøpe annet en RF.

Punkt 2: Service.. Har hatt ekstremt dårlig erfaring med service fra RF.

Punkt 3: Holdning.. Enkelte "folk" (nevner ikke navn) på Autohifi har skuffa mer en en gang... Ting er fryktelig flott når det er om å gjøre å få deg som medlem i Team RF/AUTOHIFI, men senere er du overlatt til deg selv, løfter blir brutt og

du får null oppfølging.

Punkt 4: Forhandlere.. Ikke alle forhandlere av RF fortjener å være representant for bilstereo i det hele tatt...

Punkt 5: Holdbarhet.. RF tåler ikke juling lenger.. Har inntrykk av at det er ødelagt så fort du får det ut av esken.

Vi var uheldig kanskje og man kan kanskje også si at vi fikk et "mandagsprodukt", da vi fikk utstyret fra RF som søster's skulle ha i bilen og det var noe feil med alle komponenter...

Jeg har selv konkurert med RF i bil, det var faktisk mening at jeg selv skulle konkurere med P212D4 og P8002 med diverse koblingsutstyr og kondensatorer fra RF, min søster har en stor andel av sitt konkuranse anlegg i RF, jeg har montert RF i en Passat nylig.

Jeg sier ikke at RF er et dårlig merke, men jeg anbefaler alle jeg snakker med om å styre unna pga pris, kvalitet og service.

Hva de velger å gjøre er opp til dem, og jeg hjelper like gjerne en med RF som en med Kicker, eller JLaudio.. :)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte, men jeg syns det blir så dumt å snakke dritt om de som ikke er her å kan forsvare seg. Hva du syns er dårlig og bra er vel klinkende likegyldig for de fleste her inne. Hvis du ikke klarer å anbefale et produkt uten å slenge dritt om ett annet, så bør du kanskje benytte deg av PM, du som har lov til det:D

Nok om det....

Dritt om hvem Pål? Har jeg nevnt navn? BOSS som merke av bilstereo er et fillemerke, enkelt og greit. Fikk en melding imorges fra en som hadde kjøpt seg en Boss spiller hos forhandler i Norge som mente dette var et meget bra merke. Man snakker om seriøsitet!

Hva mener du personlig om Boss eller skal vi ta det privat? ;-)

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange gode punkter men at noen er uheldig og får en mandagsvare betyr ikke at produktene er dårlige. Det er flere enn deg som har eller hatt samme negative erfaringer med andre merker. Slikt slipper man aldri unna.

1: Helt enig, det gjelder alle merker.

2: Ikke enig. Knallservice fra RF i statene iallefall.

3: Dette kan jeg ikke svare på.

4: 100% enig.

5: Langt ifra enig med deg. Her kan jeg bare snakke for meg selv utifra volumene som går ut til kundene våre. Både i Norge og resten av verden.

USA er et unntak, masse kunder hvor 60% av dem ikke vet forskjellen på pluss og minus. Koble fra batteriet før man starter å installere og les veiledningen som følger med pakkene.

Vi tester alle varene som sendes ut for å være sikker på at mandags produkter eller produkter som har fått seg skader ikke blir sendt ut til kundene. Og ja, det finnes en del nye varer som faktisk ikke fungerer

så det er lurt å sjekke først hvis man må sende varen til kunden.

Ha en god kveld så lenge.

Punkt 1: Rockford Fosgate ER ikke det samme idag som det var for 2-3 år siden. Det som selges av RF nå virker å være vinklet mer mot et bra kosmetisk utseende en den lydmessige overlegenhet.

Jeg sier IKKE at det er no dritt, men jeg anbefaler allikevel folk jeg snakker med å kjøpe annet en RF.

Punkt 2: Service.. Har hatt ekstremt dårlig erfaring med service fra RF.

Punkt 3: Holdning.. Enkelte "folk" (nevner ikke navn) på Autohifi har skuffa mer en en gang... Ting er fryktelig flott når det er om å gjøre å få deg som medlem i Team RF/AUTOHIFI, men senere er du overlatt til deg selv, løfter blir brutt og

du får null oppfølging.

Punkt 4: Forhandlere.. Ikke alle forhandlere av RF fortjener å være representant for bilstereo i det hele tatt...

Punkt 5: Holdbarhet.. RF tåler ikke juling lenger.. Har inntrykk av at det er ødelagt så fort du får det ut av esken.

Vi var uheldig kanskje og man kan kanskje også si at vi fikk et "mandagsprodukt", da vi fikk utstyret fra RF som søster's skulle ha i bilen og det var noe feil med alle komponenter...

Jeg har selv konkurert med RF i bil, det var faktisk mening at jeg selv skulle konkurere med P212D4 og P8002 med diverse koblingsutstyr og kondensatorer fra RF, min søster har en stor andel av sitt konkuranse anlegg i RF, jeg har montert RF i en Passat nylig.

Jeg sier ikke at RF er et dårlig merke, men jeg anbefaler alle jeg snakker med om å styre unna pga pris, kvalitet og service.

Hva de velger å gjøre er opp til dem, og jeg hjelper like gjerne en med RF som en med Kicker, eller JLaudio.. :)

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tester alle varene som sendes ut for å være sikker på at mandags produkter eller produkter som har fått seg skader ikke blir sendt ut til kundene. Og ja, det finnes en del nye varer som faktisk ikke fungerer

Så mye som du sier du selger så må det være en enorm jobb å teste alle produktene, må jo være jobb til minst 10 mann:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du bare rett og slett ikke mene?

Bryter dere forseglingen og kobler til ledninger på alt dere sender ut??

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOSS som merke av bilstereo er et fillemerke, enkelt og greit.

Du fyrer deg opp fordi noen kritiserer et merke som du fører i din butikk også snakker du dritt om et annet merke og mener du har all verdens rett til det?

Vet du, det er ingenting av det du har skrevet på dette forumet som tilsier at du har over middels peiling på bilstereo og lyd generelt så jeg kan ikke fatte hvorfor folk skal høre på deg.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle tatt seg ut om vi alle skulle åpne produktene og teste dem. Men det er klart at med 1730 ansatte (slik han påstår på hjemmesiden sin) så har de kapasitet til å teste mange av de over 250.000 forskjellige produktene de lissom har:D

Selv om jeg handeler med mange leverandører i USA, som sikkert har over 200 ansatte til sammen på verdensbasis, så kan ikke jeg kalle de mine egene ansatte.....eller?

Edit: Firmainfo

Lenke til kommentar
Del på andre sider