megabillig Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hvor har jeg garantien da :idea: Det vet du Golfemann. Tviler du på garantiene våre? Prøv oss og bli overrasket slik mange andre har blitt som ikke biter på propagandaen deres i det hele tatt. :ass Den er til stor fordel for oss så kjør på folkens. http://www.megabillig.com/pages/garanti.php Et av de få firma som finnes som tar på seg garantien selv. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Et av de få firma som finnes som tar på seg garantien selv. WOW, du er unik. Hva tror du Norske importører må, sende varen tilbake til USA? Vi må nok stå helt for garantien selv med unntak av hvis det er en produksjonsfeil og noe som går igjen på f.eks en hel serie forsterkere. Men all annen service er nok på vår kappe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hei megabillig. Det jeg skrev var ikke ment som noe kvasst.Da jeg skrev dette hadde jeg nettopp snakket med Pioneer Norge angående denne spiller.De fortalte meg att denne spilleren var ment for det amerikanske markedet.Hvis det var med europeisk radio var denne bygd om.Derfor ikke garanti fra Pioneer Norge. Men nok om det.Jeg kan gjerne be deg om unnskyld for de tåpelige beskyldningene jeg tastet her på forumet atter en gang.Men da får vel du også vise litt respekt tilbake.Det hjelper ikke å vise assman smilier.Men for all del,jeg unner deg all den suksess du har med ditt firma.Men det hjelper ikke meg med tanke på å konkurrere i EMMA.Dessverre,vi bor i ett avgifts land. God sommer til deg. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Golf4 finn deg en Norsk forhandler, finnes sikkert en som gir deg bra deal . Da får du garantert hjelp og garanti . Så kan du konkurrere også . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Hei Frank. Viser til signatur.Her er det kun norsk fra Bug Boys og Sound People + en uke på Elverum hos autod i uke 32. :) :) :) Han får vel liv i Utopiane mine vel. Tror du ikke det Frank.hehe Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Dette høres ut som en plan :) Velg fagfolk og du får et resultat deretter håper de som skal konkurrere handler hos godkjente forhandlere . Håper de vet om reglene, er jo surt om de handler hos disse pirata og havner i trøbbel . Stå på Golf4 blir sikkert Meget heftig . Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hei megabillig.Da jeg skrev dette hadde jeg nettopp snakket med Pioneer Norge angående denne spiller.De fortalte meg att denne spilleren var ment for det amerikanske markedet.Hvis det var med europeisk radio var denne bygd om.Derfor ikke garanti fra Pioneer Norge. Dette har vært diskutert her inne før. Spilleren du sikter til er ikke ment for kun USA, de leveres til flere land som kun kjører oddetall radio tuning. Slik du skriver det vil Pioneer i Norge gi garanti på spillere med oddetall levert fra USA men ikke de som er modifiserte. Du missforsto dem sikkert for dette er ikke tilfellet. De er ikke pålagte å yte service til andre enn sine egne forhandlere som er i Norge. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Derfor handle hos Norske forhandlere så er du trygg . Og er helt enig med Pioneer Norge som ikke gir garanti på varer handlet i USA . Dette gjelder også de andre merkene dere kan kjøpe fra USA . MVH Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg