Håkon A Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 vi har nå en kanal #Bilforumet.net på irc. ta en tur innom hvis du er tilhenger av irc ( ef-net ) Håkon A = Haakon_A Marius = BF-Marius så vet dere det å.... servere som kan brukes: irc.homelien.no mIRC kan lastes ned fra http://www.mirc.com :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Må si at det er lite med folk på #bilforum! håper at det kommer litt flere litt senere på dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by nilsgeorg2002 Må si at det er lite med folk på #bilforum! håper at det kommer litt flere litt senere på dagen! Det er ganske mange folk der for å være så nytt, men det er så få som sier noe!!!! Skriv noe for faen! :D boXer = boXer' @ efnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Jeg skreiv som f##n igår jeg, kanskje for mye? hehe N17 :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 hey boxer, jeg skriver da mye når jeg er der... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by hfracing hey boxer, jeg skriver da mye når jeg er der... Ja er jo noen som skriver, var mest ment som en spøk. Men det er mange som bare er der uten å skriver noe som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Takk boXer. Overså den muligheten :) Er alltid vant med at kun admins kan slette posts på et forum. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Originally posted by Håkon A vi har nå en kanal #Bilforumet.net på irc. ta en tur innom hvis du er tilhenger av irc ( ef-net ) Håkon A = des3rtfox zkilzz = Marius så vet dere det å.... servere som kan brukes: irc.homelien.no mIRC kan lastes ned fra http://www.mirc.com :D *drømme om å få en ettertraktet voice* DA må man vek være snill gutt da?! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Begynner å bli mange som henger på IRC kanalen nå... Mye bra diskusjoner og dritt der :D Måtte 'uppe' denna tråden litt i håp om enda fler... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 ja irc kanalen er absolutt noe og besøke.. men jeg synes faen meg det er på tide at jeg blir adda som voice i en bot der altså ;) jeg er jo der 24/7! nesten hvertfall :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Originally posted by nilsgeorg2002 Må si at det er lite med folk på #bilforum! håper at det kommer litt flere litt senere på dagen! Ikke rart da kannalen er #bilforumet.net IKKE #bilforum :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2002 HADDE VÆRT FINT OM FLERE FANT VEIEN UT PÅ IRC. så det så....teller 40 stk der nuh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2002 Har jo vært innom noen ganger men det er jo så jævla dødt der.Nesten ingen som snakker eller gidder i det hele tatt å si hei! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2002 da har du hatt uflaks... :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2002 prata med deg engang HF. Har nicket Viking067.Men det var nå det eneste og!!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg