liIIebror Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hahaha skal man prate om usakelige ting så er irc tingen ;) og det er alltid like moro å starte tysk vs japseskrot diskusjonen men er nesten alltid liv der folkens.. så ta dere en tur innom Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by bing desverre så har denne kanalen tatt hel overhånd å eneste det går i nå om dagen er sexprat med mindre pauser når folk trenger hjelp til å vite url til sider som selger styling.. Prft, sexforumet.net starter som regel ikke før 00:00, oppvarming fra ca 22:30. Før 22:30 er det jo bil, og.. øøh.. ja.. :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Nå teller jeg 276 personer på #bilforumet.net og 1min til Sexforumet er offesielt åpent ikveld :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Precious Nå teller jeg 276 personer på #bilforumet.net og 1min til Sexforumet er offesielt åpent ikveld :D Dårligt i dag :( Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 *bump* Her er et gullkorn, eller noe.. http://bash.carr.no/?id=3355 Tror ikke det blir mye bedre :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 hehe.. promp og fis snakk er det som ruler gata på mirc for tiden ja.. :) gla jeg ikke har hvert innom der så mye ennå.. har titta innom 2-3 ganger bare..masse folk..mye liv..men null inteligent snakk! holder meg til undernet jeg.. men til de ganger jeg kommer på ef så går jeg under nicket: TheCowboy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg