BGGTX Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg så en eller annen hadde lagt ut verkstedsmanualer til GTR for en stund siden men jeg finner dem ikke igjen. Noen som har en link? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Hei, linkene til verkstedsmanualene ligger her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Blitt borte disse manualene nå. Noen som har noe lignende som beskriver transferdiffen? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Blitt borte disse manualene nå. Noen som har noe lignende som beskriver transferdiffen? Hei, gi meg e-postadressen din, så skal jeg sende deg GT-R manualen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg