Gravstein Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Nei galen er den ikke men, den er dyr som fanden sjøl ! vill helst ha en på runt 4000k Clarion Dxz 848rmc Alpine CDA-9831R Alpine CDA-9851R Pioneer, Blaupunkt, Jvc osv... Har ikke så go greie så eg trenger litt hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Nei galen er den ikke men, den er dyr som fanden sjøl !vill helst ha en på runt 4000k Clarion Dxz 848rmc Alpine CDA-9831R Alpine CDA-9851R Pioneer, Blaupunkt, Jvc osv... Har ikke så go greie så eg trenger litt hjelp... vil skryte litt av jvc... selvomm du ser etter spillere i 4k klassen så vil jeg anbefale den jeg har http://www.bilradiospesialisten.com/prod_detaljer.php?id=1430&PHPSESSID=22b81b95955df19438c9266b30a878f8 nå skal det sies at jeg fikk den litt biligere av en tvilsom dude.. uåpnet pakning da :) den har masse bra ekstra utstyr til å være i den prisklassen! flott lyd, fått mye skryt etter oppgradering av spiller. den har 2x rca pluss en rca utgang til monoblokka di ;) aux-in for cd skifter bak på spilleren, pluss en aux-in for mp3spiller etc. foran. stilig utseende og enkel betjening. jeg fikk med fjernkontroll da, men se bort i fra den hvis du synes det er jalla :P Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Pioneer 7700MP Pioneer 70MP En brukt 8600, 80mp eller 9600? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Kan du spesifisere noen spessielle du tenker på da ?? Har sett litt på Clarion DXZ958RMC... Håper eg ikke masser formye.. hehe. Her er det bare å diskutere !!! Jeg tenker på: Kenwood KDC-W 7031 Kenwood KDC-W 7531 Kenwood KDC-W 8531 Kenwood KDC-PSW 9531 Alpine CDA 9812RB Alpine CDA 9847R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Takker så meget !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg har selv Alpine 9847R og er meget fornøyd med lydkvaliteten, jeg synes den spiller like godt MP3 som CD-R og har tre linjeutganger inkl. sub. utgang med nivå/frekvens regulering. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Takk takk Wabby. So here is tha deal....Søskenebarne mitt skal selge sitt annlegg som stod i en 97mod MB Stv. Det består av: Focal 165V2 komponentsett (tror men er ikke sikker) Cadence Q2000 2kanal Amp Cadence Z8000CF 2kanal Amp Cadence Triplex TX12-4 4Ohm utgaven Cadence CAP1-DR 1.0Farad 22V digital kondensator han vill ha 9000kr for det, er det vert det ? Det er ganske så strøkent.. Ja nå får eg dette for ca 7000kr. Men det eg lurer på, hvor mye er en "1cuft" ? Skall bygge kasse til Triplex`n og den skall vere lukka. Da står det på cadece sine sider: Box size 1cuft. Er det de samme som en kubikk fot ? http://www.cadencestore.com/cadence_manuals/2004%20TRIPLEX%20CHART.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Ja nå får eg dette for ca 7000kr.Men det eg lurer på, hvor mye er en "1cuft" ? Skall bygge kasse til Triplex`n og den skall vere lukka. Da står det på cadece sine sider: Box size 1cuft. Er det de samme som en kubikk fot ? http://www.cadencestore.com/cadence_manuals/2004%20TRIPLEX%20CHART.pdf 1 cu.ft er 28.32 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Takker så meget Pål. hmm, så Triplex`n trenger ikke mer en 28liter. Den stod i en 40liters lukka kasse og da spilte den svert kontrolert og dypt. Er det nesten samme grunnregelen med lukka kasse som med portet, Att ved større volum på kassa så senker man "Hz" på hva elementett spiller ? Eller har eg misfortått helt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg har snakket med en "bilstereofreak" i nærheten hær å han sa det at innmaten i Lanzar Opti serien og RF BD serien ikke er så ulik verandre. De ser ut til å ha samme kvalitet på printkortet og andre indre komponenter. En liten ting til, en arti "kvalitets test" du kan gjøre på en forsterker er å "kakke" på dekselet oppå den. Jeg gjorde det på en Opti forsterker å den hørtes ut som ei tjukk stålplate, RF`en hørtes mere ut som en pappkartong. Ikke det at det har så mye si men, det er arti lell :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som har hørt om Majestic ? (Majestic electronics eller noe sånn) Er det bra? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Når man snakker om merker bør vel man også komme innpå "sq" og "spl" når man diskuterer!! Noen merker er glimrende på sq subber, andre meir harbarka spl subber og noen suger på begge fronter.. Digital Designs, Got glass? :boxing Yeah! Digital Designs er GOOOD SHIT! Anbefaler dette sterkt om du vil virkelig vil ha Power i lyden! Til og med frontesettet dems overrasket meg stort! Og forsterkerne blir rost opp i skyene av mange. Men er jo subber de guttan kan bygge! -Owner of a DD9515- Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Yeah! Digital Designs er GOOOD SHIT! Anbefaler dette sterkt om du vil virkelig vil ha Power i lyden! Til og med frontesettet dems overrasket meg stort! Og forsterkerne blir rost opp i skyene av mange. Men er jo subber de guttan kan bygge! -Owner of a DD9515- Hvem forhandler Digital Designs i Norge ? DD er ikke priset så forferdelig heller. Vart litt sugen nå. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvem forhandler Digital Designs i Norge ? DD er ikke priset så forferdelig heller.Vart litt sugen nå. :cool: Er Restyle som forhandler dette. Ikke priset forferdelig? Rik eller? :D Veil. på 9515 er 11790kr.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er Restyle som forhandler dette. Ikke priset forferdelig? Rik eller? :D Veil. på 9515 er 11790kr.. Ja det er ikke "Nice Price" men det ligger liksom i samme prisleie som andre topp merker. Eg rik ? :hammer fattig som fanden sjøl. Men det blir det ikke billigere å kjøpe det rett fra dem ? Synst dei leverer fraktfritt over hele verden, eller bare eg som ser feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg