Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Hvordan er 9*16 ET15 med 205/40R16-dekk på Golf 3 uten valsing..?

Subber det mye om man har litt senk bak?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det spørs helt på hva du legger i mye, og hvor mye subbing du kan godta. For litt kosesubbing blir det uansett, om du ikke valser eller bredder. Men med ca 50mm senk så vil jeg ikke tro at det er så altfor galt om har 2-stk baki, så med andre ord skal det gå så og si knirkefritt uten folk baki. Du har jo også justerbart, og dette er helt klart en fordel. Tror heller ikke at ca 60mm senk skal by på så mange nevneverdige problemer.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at du må legge feriesenkstuket på hylla:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kosesubbing faktisk.. :D

Litt subbing blir det nok ja, har vel litt allerede slik jeg kjører nå..

Og som du sier, det er en gedigen fordel med justerbart, så det burde jo være mulig å finne en bra løsning.

Feriesenkstuket må nok vekk da, ja, forsåvidt litt synd med en slik trend i vekst.. :D

Kunne forsåvidt testa felgene på bilen om det blir aktuelt før kjøp, om det hadde gått greit..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det vertfall.. :D

Får kikke litt rundt og se hva som dukker opp.. :)

...blir sååå kos atte! :D Nyttårsforsettene for 2007 blir vel å joine dere på treff snart...snart på tide! ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...blir sååå kos atte! :D Nyttårsforsettene for 2007 blir vel å joine dere på treff snart...snart på tide! ;)

Hehe, ingen dum plan.. Ble lite i fjor.. :P Burde få til noe Golf-greier på de største treffa, vertfall..

Legg til forsett om å lage tråd til bilen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo vært morro å ordnet litt til på for eksempel rudskogen til sommeren.. ;) vet iallfall at jeg skal bort dit med golfen jeg bygger nå til sommeren og det er sikkert mange her som skal dit med g3'ene sine.. :)

Vålerbanen da? Er den Golfen din kjørbar til da? hehe. Er jo endel jobb på den..

Jeg skal iallefall på vålerbanen, så de andre som skal kan jo si fra eller noe:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kosesubbing faktisk.. :D

Litt subbing blir det nok ja, har vel litt allerede slik jeg kjører nå..

Og som du sier, det er en gedigen fordel med justerbart, så det burde jo være mulig å finne en bra løsning.

Feriesenkstuket må nok vekk da, ja, forsåvidt litt synd med en slik trend i vekst.. :D

Kunne forsåvidt testa felgene på bilen om det blir aktuelt før kjøp, om det hadde gått greit..? :)

Såklart. Prøvemontering/kjøring med felgene kan ordnes uten noen problemer om det blir kjøp av mine:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålerbanen da? Er den Golfen din kjørbar til da? hehe. Er jo endel jobb på den..

Jeg skal iallefall på vålerbanen, så de andre som skal kan jo si fra eller noe:)

godt mulig den blir ferdig til det, men har ca satt meg som mål julitreffet på skogen.. skal ha 2 prosjekter ferdig til da, men golfen blir ferdig uansett.. :)

@marvil: Kjøp de felgene!!!! :P :D:D:D den bilen din hadde kledd de utrolig godt.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålerbanen som VACN-treffet eller som i Gatebil..?

Har forøvrig mest troa på VACN, syns Gatebil blir verre for hvert år..

Såklart. Prøvemontering/kjøring med felgene kan ordnes uten noen problemer om det blir kjøp av mine:)

Knall. :)

Dine han tenker på ja, tror det kunne blitt kult.. Og slipt bilen enda mer ned:D

Hehe, må nok litt ned i tilfelle, ja, men bør vel også kunne kjøres litt med.. :P

@marvil: Kjøp de felgene!!!! :P :D:D:D den bilen din hadde kledd de utrolig godt.. :D

Hehe, det hadde den nok, ja, så vurderer det sterkt, om de ikke forsvinner med bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider