Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ikke noe av Supersport settet altså..? :deng Neida..hehe..;)

Hehe, måtte ha strøm og husleie istedet.. :D

Neida, vurderer det fremdeles (selv om det tilbudet du snakka om antageligvis er for sent), men vet ikke hvor mye lavere jeg kan ta den foran (vestlandsveier og senka bil passer jævli dårlig), og bak kan det forhåpentligvis hjelpe med stivere dempere..

Samt, etter å ha hørt på jobben hvor mye drit det var å godkjenne justerbart, så frister det ikke akkurat enda mer.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det var snakk om tidligere i tråden, burde jeg gjøre noe med baklyktene, da sotingen begynte å bli dårlig.. :)

Så da begynner vi med litt demontering..

IMG_2536.jpg

Så setter vi på zuhr sine gamle lykter jeg fikk låne..

IMG_2537.jpg

Så vaskes gammel soting vekk, maskerer litt, og spraysoter rødt og sort..

IMG_2542.jpg

Tørking av klarlakk..

IMG_2545.jpg

Voila, Golf 4 GTI-look, for en tiendedel av prisen..

IMG_2765.jpg

Fornøyd, så får vi se åssen holdbarheten er..

IMG_2767.jpg

Storfornøyd hittil.. :)

Ikke sett mange Golfer med slike lykter (enda) vertfall.. :)

Takk til;

- Mandel, for idè og forklaring til soting..

- zuhr, for lån av baklykter under arbeidet..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt den idéen lenge, lekt meg litt med det på Dubmodder, men da med klarglass i midten og rødt øverst og nederst. Aldri sett det på noen Golf før, vil si det ble driit pent! Gjør bilen veldig annerledes, og langt penere :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt den idéen lenge, lekt meg litt med det på Dubmodder, men da med klarglass i midten og rødt øverst og nederst. Aldri sett det på noen Golf før, vil si det ble driit pent! Gjør bilen veldig annerledes, og langt penere :)

Ah, satt og tenkte på det samma igrunn, slik at det ble noe lignende Audi A4 B5 facelift-lyktene.. Syns det ser jævli bra ut med rød oppe og nede, så klarglass i midten.. :)

Men da måtte jeg ha kjøpt crystal clear-lykter, så får se holdbarheten på det jeg har gjort nå.. :)

Takk for tilbakemeldinger.. :)

Dette blei jo bra :D spennende å se om det holder ja!

Takker.. :)

Hehe, ja, kan bli spennende..

Btw, lyktene dine ligger hos meg på Gjøvik om du skulle trenge dem (er folk der hele sommern tror jeg).. Hadde tenkt å fått levert dem før jeg tok ferie, men tenkte du ikke var spesielt intressert klokka 9 søndagsmorra om du var ute dagen før.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider