Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

Tror de slutta å selge dem pga at de sprakk hvis du brukte dem i kuldegrader. Men Hella har sånne helt blanke mener jeg.

 

Jepp, de tok dem bort ifra sortimentet fordi kvaliteten ikke var helt på topp!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått lakkert bad look lista enda eller??

Nopes, har ikke det..

Begynte såvidt å pusse på den idag, men det er en del sår i den, så litt usikker på om den kan brukes. Endetuppene er tydeligvis brekt også, så må vel ha ny dersom jeg skal ha noe endelige greier..

 

Fikk lagt på vinterdekk her om dagen, noe som i seg selv var en tidsom affære. Å vente til det var 25cm snø var ingen vinner, så jeg det var litt problematikk å finne noe plass å sette jekken som ikke var full av snø. I tillegg, var ene jekkfestet på bilen ødelagt, så jekken satt ikke skikkelig, noe jeg fant ut når bilen var jekka opp og dekket hang i 1 bolt. Da datt bilen av jekkfestet på bilen, og blå stående most oppå jekken på en eller annen måte i klem. Måtte hente en ny jekk for å få den gamle ut av klemma, og fikk meg noen pene hakk i sideskjørtet. Jævla irriterende, siden jeg burde skjønt at det ikke ville gå når jeg hadde store problemer å få jekka bilen opp.

 

Menmen, fikk vaska den litt i dag, og tok noen bilder av den i samma slengen, med de lite dekorative 14" originale VW-felgene som den nå ruller på.. :)

 

IMG_1553.jpg

 

IMG_1542.jpg

 

IMG_1554.jpg

 

 

Flere bilderr ligge her . :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nopes, har ikke det..

Begynte såvidt å pusse på den idag, men det er en del sår i den, så litt usikker på om den kan brukes. Endetuppene er tydeligvis brekt også, så må vel ha ny dersom jeg skal ha noe endelige greier..

 

Fikk lagt på vinterdekk her om dagen, noe som i seg selv var en tidsom affære. Å vente til det var 25cm snø var ingen vinner, så jeg det var litt problematikk å finne noe plass å sette jekken som ikke var full av snø. I tillegg, var ene jekkfestet på bilen ødelagt, så jekken satt ikke skikkelig, noe jeg fant ut når bilen var jekka opp og dekket hang i 1 bolt. Da datt bilen av jekkfestet på bilen, og blå stående most oppå jekken på en eller annen måte i klem. Måtte hente en ny jekk for å få den gamle ut av klemma, og fikk meg noen pene hakk i sideskjørtet. Jævla irriterende, siden jeg burde skjønt at det ikke ville gå når jeg hadde store problemer å få jekka bilen opp.

 

Menmen, fikk vaska den litt i dag, og tok noen bilder av den i samma slengen, med de lite dekorative 14" originale VW-felgene som den nå ruller på.. :)

 

IMG_1553.jpg

 

IMG_1542.jpg

 

IMG_1554.jpg

 

 

Flere bilderr ligge

her . :)

 

 

 

nice! :)

 

nå blir det snart fett kamera på meg og, 8mp canon 350d el hva det het, så sjans for fler bildesekvenser! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! Canon EOS350D..?

Søstra har det, eneste minuset er at hun bor i Milano.. :P

 

Men det bli bra, får ta mer bilder da ja, selv om kameraet koster omtrent like mye som en liter lakk på bilen din.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det var det ja, husker aldri hele navnet :P

da fårn bare lære seg å ta bilder å bruke photoshop, så blir det vel ok.. hehe

Hehe, jepp.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som har peil på Angel Eyes..?

 

Ser Maxam Tuning har tilbud på disse, noen som har erfaring med disse..? Er kvaliteten dårlig, hva hva bør jeg evt gå for..?

Disse inneholder alt man trenger, eller må jeg kjøpe noe i tillegg (pærer osv)..?

 

Hvordan er det med angel eyes på vinteren..? Sliter dette mer enn varmere temperaturer, eller er det lite merkbar forskjell..? Blir fort 20 kuldegrader her i området..

 

Bør jeg forresten ha crom eller svarte lykter på min bil (satinsøl metallic)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for sorte lykter!

Ja, lurer på hvordan det ville blitt. Lurer på om det ville gitt enstilig kontrast.. På den andre siden er jeg skeptisk på om det kan bryte for mye..

 

bilen din er bare så tøff :) liker den

Takk for det.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå heller for de jeg hadde på min, sånne som sly har , de er dritfete :)

 

dyre men fete :D

 

powerzone selger de, med blinkers i

 

Enig der... :D

 

Tror det ville gjort seg med klare på din bil (ikke nødvendigvis

de jeg har, men klare)...

 

Litt stor brytning med svarte tror jeg...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen av "Photoshop-gutta" på forumet til å modde og trikse litt for deg da vettu...så ser du fort hva du liker og hva du mindre liker.. :thumb

Godt forslag. :)

Får se om det blir noe respons, ellers får jeg fyre opp PS selv og vise mine skills der selv.. :P

 

Maxam Tuning var utsolgt for lyktene, sendte en forespørsel for å høre når de fikk inn flere..

Ellers ser jeg VW Car Consult har denne pakken bestående av angel eyes, baklykter, blinkers og emblemfri grill til 4990.. Ble ganske frista av den.. Trenger uansett emblemfri grill..

Baklyktene er jeg usikker på om jeg trenger, men dem kan jeg kanskje prøve å selge..

 

Noen erfaring med disse lyktene/grillen..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår