kremt Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Det er ikke mye snø før det kommer over panseret dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 skulle bare hatt justerbart i bunn og den brøyteleppa du har om sommeren nå marvil.. da tror jeg faktisk du hadde fått kontrakten uten noe problem.. hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Vurderer å kreve lønn fra Mesta ellerno.. :D Da er du ikke alene. Brøyta hele veien til Skreia fra Lena i går kveld jeg så:) Bortkasta tur for brøytebilene som lå bak. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Hehehe.. Vurderer det samma, Andre delen av leppa mi døde inatt også:violin:Hehe, såpass.. Traff isklump ellerno..? Det er ikke mye snø før det kommer over panseret dukenukemKjører du i over 20 så kommer all snøen leppa brøyter opp på panseret og gjør sikten lik 0.. :P skulle bare hatt justerbart i bunn og den brøyteleppa du har om sommeren nå marvil.. da tror jeg faktisk du hadde fått kontrakten uten noe problem.. hehe :DHehe, skal nok ikke se bort fra det, nei.. :P Da er du ikke alene. Brøyta hele veien til Skreia fra Lena i går kveld jeg så:) Bortkasta tur for brøytebilene som lå bak.Tipper du brøyter en del ja, din er jo en del lavere enn min.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 åssen grill er det du har? hvor evt har du kjøpt den :D ? ser det er mange billi griller og mange dyre, men hva er liksom forskjellen? kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Merke vet jeg ikke, muligens Mattig.. Kjøpt hos Autospar eller EyeCandyRacing, kostet 4-600 mener jeg. :) Tipper det er en grei pris, noe dyrere har ikke jeg bruk for vertfall. Så lenge den er sånn ca bein og sitter festa, så er det godt nok for meg. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hehe takk :) bare lurte er litt itvil skjønner du 0 peiling på styling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Gikk de baklyktene gjennom EU-kontrollen? Mine gjorde ikke det, men vet du om det funker med tynner for og ta vekk lakken? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jepp, gikk gjennom uten problemer faktisk. Jeg brukte cellulosefortynner fra BilXtra for å fjerne gammel soting før jeg sota mine på nytt, det funka fett. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jepp, gikk gjennom uten problemer faktisk. Jeg brukte cellulosefortynner fra BilXtra for å fjerne gammel soting før jeg sota mine på nytt, det funka fett. :) Ok. Da prøver jeg det, bare for og gå gjennom EU. Så skal jeg sote toppen rød, og der det er gult, så lyktene er Rød/Hvit bare, tror det blir fett:D Har sett det på noen tyske biler Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Fyttikatta, for en bil.. Bjutifull er'n! Hipp hurra btw! :D :hellothere: Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med dagen, Marvil:) Fin dag du har bursdag på (samme som meg). Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med dagen til dere begge da! Lov å spørre hvor mange år det er snakk om?:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe, takk alle sammen (for både gratulasjoner og kommentar).. :) Hehe, jøss Massern, ikke verst, samma år også faktisk. Grattis til deg også.. :) thofte; 22 år begge to (begynner å bli gammal gitt). :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med dagen da! Bilen din er blitt veldig fin etterhvert! Håper jeg får se den på streetmeet eller noe etterhvert! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg