Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Hehe.. :)

Jeg og zuhr var på vei til Eidsvoll for å levere ei bakleppe. Så dere litt for sent dessverre, men snakka med Morten på Lena på vei tilbake.. :)

Var litt sent ute, men også smule irritert over de latterlige fartsgrensene dem har klart å lage rundt Skreia.. :P

Kunne nesten tenke meg at det var noe delelevering/henting:)

Fartsgrensene er vel ikke så ille? Hehe, foruten om at det er ny fartsgrense for hver kilometer på den strekingen fra Lena og til Minnesund omtrent:op: Du vet hva de sier; fartsgrenser er til for å brytes (jeg sa det nå ihvertfall).

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var noen merkelige 40-soner og slikt, og ikke minst det du nevner med at dem bytter fartgrense hver kilometer nedover, ja.. :)

Tester nytt kamera om dagen, ikke helt inneforstått med alle funksjoner, så bildene blir litt variable, men artig uansett.. :)

bil1.jpg

bil2.jpg

bil3.jpg

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det, men gidder ikke svi av penger på mye plastikk, da har jeg mer lyst på ny bil.. :P

Får jo ferdig cleane fangere hos TMtuning da. Rimlig heftige de også, med blodsenk å fete felger. Vurderer det selv seriøst om dagen og gå den veien isteden..

Håper du ikke svikter Golf 3 gutta nå Anders! Gjør ferdig den du har først, så kan du evt. bygge om eller selge og kjøpe VR6:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo ferdig cleane fangere hos TMtuning da. Rimlig heftige de også, med blodsenk å fete felger. Vurderer det selv seriøst om dagen og gå den veien isteden..

Håper du ikke svikter Golf 3 gutta nå Anders! Gjør ferdig den du har først, så kan du evt. bygge om eller selge og kjøpe VR6:D

bare så du er klar over det skulle de ha 300 dollar i frakt for èn fanger til meg.. så finnes billigere alternativer.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har det for en gangs skyld skjedd noe her igjen..

Solgte som tidligere nevnt sommerfelgene mine tidligere i år, og har lett litt etter nye en stund. Fant litt diverse, og endte opp med 17" RS4-felger, ET35 med 205/40-17-dekk.

Vet at disse felgene er oppbrukt og allemannseie omtrent, men på Golf 3 ser vertfall jeg dem sjeldent, og jeg syns dem passer vertfall. :)

Vi satt kursen mot Dekkskift uttafor Lillestrøm, med praktisk bil..

IMGP2943.jpg

Der ble det hentet RS4-felger til meg, og RS4-II-felger til zuhr her på forumet..

IMGP2965.jpg

Prøvemontering..

IMGP2980.jpg

IMGP2982.jpg

IMGP2986.jpg

Takk til NAF Veibok som gjorde at jeg fikk jekken under bilen.. :D

IMGP2988.jpg

Blir sikkert å slippe den ned en cm eller to fremme til sommern, samt kanskje space ut bakfelgene litt, slik at de kommer litt mer ut i buen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.. :)

Fikk bra pris, så det var egentlig lite å lure på for min del.

Enig der, selv om de er oppbrukt, er de svært pene på mange biler, noe som bør utnyttes. En stor fordel med at dem er oppbrukt er jo at bruktprisene er lave og det er lett å få tak i.. :)

Tror absolutt det blir bra på A4en din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider