Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, det høres flott ut! Jeg må bare skrive noen tanker her jeg..

Jeg ønsker meg slike felger du har.

Jeg bor i Molde.

Du bor i Sunndalen.

Du skal kjøpe nye, og da har du ett sett sommerfelger for mye.

Hmm :P

Kjenner du forresten Kim/Proto? Er tremenning med han.)

har gått sammen med han på skole i mange år pluss at vi jobber i samme firma;)skiltgropa blir der den er..men vw emblemet og proppen til viskeren skal iallefall bort;) kjøpte forressten vr6'n jeg hadde av kim også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte vel litt under 7000 tror jeg for nye felger og dekk, ble kjøpt like før sommeren. :)

Ang dekk på 9*16 er vel 215/40 det som er anbefalt som det smaleste å kjøre på (og godkjent).

Se litt her for mer info;

Dekkdimensjon på 9" og strekk. - Medlemsforum

Ang innpress er det vel mellom 15-25 som er mest aktuelt, og med mye senk kan nok kanskje valsing være lurt om du ikke liker mye subbing. En annen ide kan være å banke opp den lille kanten som ligger på innsiden av hjulbuen. Denne kan også være 'farlig' da den faktisk 'skjærer' av gummistremser av dekket dersom du treffer en hump i grei fart (skjedde med gamlehjula).. :)

KT8 ser bra ut dem, men syns du skal sette på B1 slik at jeg og Oleee får drømmen vår oppfylt. :D

hehee..vi får se da vettu:D syns egentlig karbonpanseret passer meget bra på bilen jeg..går fint sammen med lyktene og grillen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205/40 går nok ja, men en fordel med et merke som er 'bredere' enn normalt (bredden varierer fra merke til merke).

Har vel vært noen stygge tilfeller i Tyskland blant annet hvor dekket har blitt vridd av..

Skulle jeg ha bytta ut RS4ene ville jeg ha bytta mot 9*16, ikke mot andre 17", tror jeg.. :)

Enig i at panseret/grill/lykter gir en bra kontrast til fargen, dessuten er det jo ingenting som slår det at 13-åringene stopper opp foran bilen og roper carbonpanser og tar fram mobilkamerat. :D :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/40 er vel det smaleste man får godkjent, men du trenger nok uansett godkjenningspapir på felgene, siden du må ha såpass lavt innpress (om du vil godkjenne).

Panseret lå vel på rundt 6k ellerno på den tiden, tror jeg. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider