Gå til innhold

Billig Bakspoiler, Nissan frontruteemblem?

pow

Anbefalte innlegg

Har heller liten oversikt over aktuelle nettsteder, så søker etter anbefalinger på en bakspoiler til min kjære, og en laguna leppe( går det forresten an å lakkere den leppa folkens?) og NISMO frontruteemblem som prikken over i'en..Kommer i løpet av sommeren til å komme med diverse snacks om mitt lille p10 prosjekt..dette blir bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mykje betalte du totalt når all moms, toll, frakt og gudane veit kva er plussa på?

Kva er INAC og PI?

Ser ingenting om dei har til hatchback.

Og ein gang for alle, kva er forskjellen på 5-dørs og 4-dørs. Alle har jo bagasjerom + 4 dører. heyyou

Direct Car Parts har ein god del vinger.

http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=primera&osCsid=0fac6641bd087b3c7385d3ecbe56ff98

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeph skrev:
Kor mykje betalte du totalt når all moms, toll, frakt og gudane veit kva er plussa på?

Kva er INAC og PI?

Ser ingenting om dei har til hatchback.

Og ein gang for alle, kva er forskjellen på 5-dørs og 4-dørs. Alle har jo bagasjerom + 4 dører. heyyou

Direct Car Parts har ein god del vinger.

http://www.dcp-shop.co.uk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=primera&osCsid=0fac6641bd087b3c7385d3ecbe56ff98

Jeg husker ikke hvor mye som ble plusset på desverre. Det var i allefall ikke avskrekkende!

Jeg kjøpte mye mer, som senkesett, blinklys, øyelokk osv så tollen kom på ca en tusenlapp.

INAC og PI er to forskjellige merker. Min er av merket PI.

Hatchback = 5 dørs, sedan = 4 dørs. :)

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg skal prøve òg då.

PUBT198.jpg

Den og øyelokk.

1500,- rekna eg meg fram til for den spoileren. Sjølvsagt blir det litt i frakt, men om eg tar med litt anna knask blir det billigare enn å kjøpe her til lands.

Ser at fleire som har kjøpt den spoileren har også kjøpt desse:

N-305.jpg

Er jo ikkje primera, men passer dei på P11 skal tru?

Fant eit par lamper. Er det nokon av dei som passer Primera, som er blå?

Masse kjekt her :) Finnes det sideskjørt til andre biler som passer til Primera?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn bakrutespoiler fra needforspeed.uk ligenes hjemme, som jeg glemte å sende med han som kjøpte bilen.

Så den kan nok selges billig..

Ny,klar for lakkering..

Ring/sms 95744238 eller send pm til sirsnare på forumet hvis noen er intr. ettersom jeg bruker en profil som ikke er min akuratt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..sånn spoiler som sitter på toppen av bakluka? For å bruke en referanse jeg hater, sånn BMW-spoiler?

Det er drittøft, så hvis du kan få tatt et bilde av den, og bekrefta om den passer på sedan eller ikke, så er jeg muligens interessert :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider