Otto von Bismarck Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Jeg har akkurat fått nyss om at snøfreseren til naboen er stjålet. Bilen min står parkert bare få meter unna, men den ble ikke stjålet. Nå har jeg litt vanskeligheter med å beskrive hva jeg føler. En blanding av lettelse og oppgitthet. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Hva slags bil har du?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Jeg nekter å svare. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by MrHappy Hva slags bil har du?? :) En Audi 100? Har du fått på frontfangeren din? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Ein Audi er vel heller dårleg å frese snø med, eller kva? Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by Skaftetryne Ein Audi er vel heller dårleg å frese snø med, eller kva? Ikke hvis det er en Quattro :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by Skaftetryne Ein Audi er vel heller dårleg å frese snø med, eller kva? Audi quattro med leppe som akkurat henger over snøen, rennafart fra den andre enden av gata også wrooooom, bang snøen er borte:D Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg