Islanwind Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvor får jeg kjøpt angel eyes til vectra a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 De fleste som forhandler styling klarer stortsett å skaffe dette. Nå har det vært mye rot med lyktene til vectra a, FK har vært treg å legge ut for salg og det er bare mindre partier som forløpig har nått markedet. Spør din egen forhandler om han skaffer ;) Selv har jeg på vei ett sett fra tyskland Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Okey.. Hva betaler du? De fleste som forhandler styling klarer stortsett å skaffe dette.Nå har det vært mye rot med lyktene til vectra a, FK har vært treg å legge ut for salg og det er bare mindre partier som forløpig har nått markedet. Spør din egen forhandler om han skaffer ;) Selv har jeg på vei ett sett fra tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 kom vel på 2500.- inn til Norge, så er det vel evt noe moms der... blir nok samme pris som de operer med i Norge Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvor får jeg kjøpt angel eyes til vectra a? Kjøp deg BMW, Engleøyne på alt annet blir feil.. :aug: Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg har sett angeleyes på Vectra B(DEMO) og Vectra A... Passer så aldeles ikke! FK sliter enormt med å dekke etterspørselene og produsentene er ikke flink med å lage de lyktene, så du kan regne med en liten ventetid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kjøp deg BMW, Engleøyne på alt annet blir feil.. :aug: Yeah right! :boxing Originale engleøyne..mohahah :D Devil Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 noen som har bilde av vectra a men angel eyes? Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra B_v6 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 http://www.fk-automotive.com/data01/en/news_trends.php - her er d bilde av Vectra med angel eyes... Siter -96 mod Vectra B 2.5 v6 x91 mod Vectra A (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg