nicoloco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Celine Dion together with FOCAL and AUDISON its fuc............ng the best you can get after s.........x :thumb :thumb :thumb :thumb Per.... Okei. Jeg kjører Focal 165K3P i min bil drevet av 1 Alpine 407-forsterker. Dersom du kjenner til den så vet du hva den står for. Det er ikke noe Audison, men det er relativt god kraft i den. Jeg er nødt og begynne å kjøpe DVD-Audio! :) Får ikke bilen før om ca 1 mnd, jeg har gjort mange modifiseringer, men frontsettet og SQL-opsettet på subber gjør at det er noe av det jeg ser mest frem til! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Celine Dion og Dire Straits blir brukt hos meg under innspilling/justering.... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bruker selv infected mushroom, yello og Three 6 Mafia når jeg skal fin justere anlegget. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 bruker selv infected mushroom, yello og Three 6 Mafia når jeg skal fin justere anlegget. hehe.. finjustere med Three 6 mafia... Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Pantera :D Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hva med litt julemusikk i denne hellige årstid?? Stapp inn Yello med "Jingle bells" fra cd'n "96 % julebord" i spilleren..... En tre-fire minutters unnskylding for å spille julemusikk høyt i disse førjuls- tider..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 synd ingen spillere spiller .flac (lossless) DER har du ett format en kan like Er ikke det bare å bruke Nero å brenne det som en musikkcd? Funker hos meg, å kan ikke høre noe tap av kvalitet. Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg