Bobbysucks Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå er jeg på mitt andre batteri på 1 år. Når jeg prøver å starte bilen, sviver startmotoren litt rart, som om den ikke får nok strøm, og displayet på klokka nullstiller seg. Etter 3-4 forsøk sviver motoren.. Hva er galt, hvordan kan jeg sjekke det og fixe det? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 dynamo osv?:P Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 motoren er en G60 btw. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 kan ikke være ett dårlig jordingspunkt vel ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 det føles ut som det er tungt for startmotoren, eller dårlig med strøm fra batteriet.. kan være ladingen som er feil. Hvor mange volt skal batteriet vise under drift/belasting? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 batteriet skal ha ca 14V ladespenning mener jeg å huske... og når du drar bilen på starteren så skal ikke spenningen fra batteriet falle med mere enn 10% (altså 10% av 12V som da er det batteriet opprinnelig har.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 sjekket at dynamoen lader skikkelig ? kan prøve å bytte dynamoregulator og børster! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 er det riktig størrelse på batteriet ?. målt om noe ligger og tapper ? en forsterker kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 sjekk hvertfall kablene/skoene på starteren. de eirer fort , prøv og puss de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg