DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hei, jeg surfet på biltema.no for å se etter batteriboks, o.l. så merket jeg at de nå selger spacers. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1447&iItemId=98978 bare i 3 og 5mm, men. var overraskelse. sist jeg var på biltema, så jeg også at de har begynt med alufelger :p edit: de var jo jævlig billige da! synd de ikek er bredede. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hei, jeg surfet på biltema.no for å se etter batteriboks, o.l. så merket jeg at de nå selger spacers. http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1447&iItemId=98978 bare i 3 og 5mm, men. var overraskelse. sist jeg var på biltema, så jeg også at de har begynt med alufelger :p edit: de var jo jævlig billige da! synd de ikek er bredede. nice..går de ikkje å sette 2 i bredda da? kunna tenkt mej 2 par me slike ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 nice..går de ikkje å sette 2 i bredda da?kunna tenkt mej 2 par me slike ja vet ikke om det er ulurt å ha 2stk inntil hverandre? 5mm er ikke mye,men det blir jo 1cm tilsammen iallefall. med volvo originalspacers, får man vel økning på 3% G-krefter bilen klarer i svinger. men de er jo 20mm per side! mao 4 x bredden. volvo originalspacers er litt dyrere enn 30kr også, men der følger også med lengre bolter. tror satsen ligger på 1100kr elns. det biltemaspacers kan være greit til, er å bruke for prøvemontering, feks. før man bestiller spacers. på den måten, ser man vhor brede spacers man egentlig trenger. men, vær obs på at mange oppgir i TOTAL SPACING, mens volvo er 20mm per side, altså 40mm tilsammen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 vet ikke om det er ulurt å ha 2stk inntil hverandre?5mm er ikke mye,men det blir jo 1cm tilsammen iallefall. med volvo originalspacers, får man vel økning på 3% G-krefter bilen klarer i svinger. men de er jo 20mm per side! mao 4 x bredden. volvo originalspacers er litt dyrere enn 30kr også, men der følger også med lengre bolter. tror satsen ligger på 1100kr elns. det biltemaspacers kan være greit til, er å bruke for prøvemontering, feks. før man bestiller spacers. på den måten, ser man vhor brede spacers man egentlig trenger. men, vær obs på at mange oppgir i TOTAL SPACING, mens volvo er 20mm per side, altså 40mm tilsammen. ja okej, sant de du sei da.. sikkert ikkje lurt å sette 2 i bredda, me tanke på de som kan skje seinare, hehe.. men kjekt å ha da, til utprøving før du bestiller skikkelige spacer Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 har noen 240 blitt levert m speiser originalt????? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg