prizma Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 nok off topic nå! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Etter hele denne lange flotte tråden med ett ekslusivt prosjekt, skal dere fortsette med off topic? send PM folkens!! Ser bra ut dette Autod, noe mer å skilte med? Autod ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 føler ikke at jeg kan ta så mye kreditt for denne bilen:) han mener nok Rizla:) har bare bidratt med litt trekking og materiell jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 føler ikke at jeg kan ta så mye kreditt for denne bilen:) han mener nok Rizla:) har bare bidratt med litt trekking og materiell jeg:) Det jeg også trodde :) Ellers skal det bli moro og se å høre denne bilen når det blir mulig :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 føler ikke at jeg kan ta så mye kreditt for denne bilen:) han mener nok Rizla:) har bare bidratt med litt trekking og materiell jeg:) Sorry gutta, refererte akkurat til han som hadde lagt ut de siste bildene (autod)... selv om jeg veit detta jo er Rizla sin verden.. :shake Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Bra Lars Ove! :) har fått montert det Focal settet jeg kjøpte hos deg:) ble jo bra lyd i det:) Tar vell muligens ut anlegget og selger bilen, pga 2 nye år som fotgjenger:p Stå på:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Bra Lars Ove! :)har fått montert det Focal settet jeg kjøpte hos deg:) ble jo bra lyd i det:) Tar vell muligens ut anlegget og selger bilen, pga 2 nye år som fotgjenger:p Stå på:) Hei..! Er ikke sikker på hvem du er, men takk likevel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 hehe:P ole reset:p jeg som går og dagdrømmer inne hos dere hele tia ;p som har Stroker:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sinnsykt bra arbeid!:D Bruker du Vinyl 1 eller 2 fra installbay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sinnsykt bra arbeid!:D Bruker du Vinyl 1 eller 2 fra installbay? Takk... Bruker vinyl 1... Uten den hadde det nok ikke vært mulig å trekt dette dashbordet, ihvertfall ikke uten synlige skjøter... En ufattelig bra vinyl...! Har du brukt den en gang, går du ikke tilbake til noe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelbs Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 :pics :pics Oppdatering snart eller? Trenger inspirason:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 :pics :pics Oppdatering snart eller? Trenger inspirason:D Har ikke hatt så god tid i det siste... Men blir nok gjort litt i juletider ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Lyst til å se bildet av dekslet på dashbordet jeg. Har ikke bilder av det?:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Lyst til å se bildet av dekslet på dashbordet jeg. Har ikke bilder av det?:) Skal få tatt bilder av det etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Kan du svare på et spm som jeg har stillt deg i tråden min? Beklager OT..PÅ side 16 eller 17 tror jeg:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg