Gå til innhold

Prosjekt Civic "Hi-Fidelity On Wheels"

Ranger emnet


RiZLa

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ønske jeg også hadde så mye på gangs mote og "tøre" å demontere dash`n på merc`a og begynner å "mekke"... hehe :drive2

 

De Human har jeg sikla lenge på gitt.... Men lommeboka sier nei... :fire:

 

Trodde jeg hadde hatt en hefftig sak fra Soundstream før (DaVinci) , men disse amps tar kaka syns jag... :wave

 

Men har vært litt "usikker" på Soundstream etter de gode tider på 80-90`tallet etter DaVinci ble produsert..

 

Når ble Human produsert og er det noen her som faktisk har link til tester på disse?

VET at disse er helt KONGE og BEST OF BEST!! Men hadde vært artig å lest noe test av disse..

 

Hva slags forsterker kan "måle seg" opp til disse i lydmessi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hva skjer? Snart en mnd. siden forrige oppdatering!

 

 

Hepp..!

 

Har vært litt for lite jobb på denne fronten i det siste..

 

Men, har gjort litt på motor og lakk fronten...

 

Motorrom, innside dører og bagasjelokk er lakkert..

Motor er lakkert...

Travers, bremsekraftforsterker, braketter og alt er lakkert sort i motorrom.. (ingenting er ulakkert eller ubehandlet)

 

Og, nå skal motoren sprettes opp før vinter'n og sette i litt gromdeler yodude

 

Nå holder jeg på med noen innfellinger på både dash og dører som skal trekkes i alcantra.. Dette for å gjøre trekkingen lettere, samt at alcantra demper refleksjoner bedre samt at det er sååå fint :)

 

Har også bestemt meg for å ikke bruke griller siden elementene var så utrolig fine IRL..!! så nå har det gått med utrolig mye tid i til tilpassing av dette...

 

Forsterkerne er også solgt, så da blir det nye forsterkere i hus som også må tilpasses...

 

Så, mye jobb foran meg.. Men det er jeg vant til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er forresten meget godt fornøyd med Hertz hks 163 frontsettet jeg kjøpte av deg i går. Akkurat ferdig å montere det.

 

Det er bra...!

 

Er du ferdig å tilpasse midbassen i dørene også? Det er jo endel jobb...

 

Bare vent til du får spilt på det litt og ting får mykne seg opp, da skjer det ting :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det flere bilder? Var en rått prosjekt detta her... Stå på.

hvor stort budsjett har u?

 

Vet ikke når det kommer nye bilder.. Har mye ellers å gjøre for tiden...

 

Trening, kvinnfolk og annet styr tar mye av tiden... well

 

Budsjett.. tja.. Vet ikke om jeg vil tenke på det for å være ærlig... hehe cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra...!

 

Er du ferdig å tilpasse midbassen i dørene også? Det er jo endel jobb...

 

Bare vent til du får spilt på det litt og ting får mykne seg opp, da skjer det ting :cocain:

 

Har ikke tilpasset den nei. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal gjøre fortsatt.. tror jeg må enten bruke glassfiber eller bare bruke mds-ringer og sparkel og trekke det i sky/skinn eller noe.

 

Er for øyeblikket bare skrudd rett inn i kartlomma.

-89' Golf Gti 16v

 

Tråden om bilen:

Golf-tråd nr. 1002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soundstream sin forsterkere er preget av tekniske feil ja... Subelementene er gode, men nå er det ingen som importerer soundstream til Norge lengre... :(

 

Soundstream blir importert til Norge igjen via http://www.autocustom.no

Jeg tror ærlig talt ikke Soundstream sine forsterkere er preget av mer feil enn mange andre forsterkere.

I mange Db-Drag kretser blir Soundstreamforsterkerene omtalt som nærmest skuddsikre.

Jeg har sjekket litt rundt og det er mye som tyder på at, forrige importør, Musicaltransparency var uheldige med varene som ble tatt inn.

Jeg skal ikke nevne merke, men jeg kan fortelle deg at ett av de absolutt mest anerkjente forsterkermerkene som blir tatt inn til Norge preges av betraktelig mer feil.

Men det får ikke vi her på forumet vite om fordi importøren holder dette for seg selv. (nesten da, jeg vet jo om det)

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår