Gå til innhold

Noen har tegna på bilen!

Ranger emnet

Aleksander

Anbefalte innlegg

Faan!

Har vært bortreist i helga, og nå var jeg en liten tur på butikken.

Kommer hjem, åpner panseret og sjekker at det er nok olje osv, når jeg er ferdig med det ser jeg at noen har klusset med svart sprittusj på frontfangeren! :mad:

Hvem faan er så teite og har så liten respekt for andres eiendom at de gjør noe slikt?

Det er riktig nok en stygg, solbleket plastfanger, og tusjen kan vaskes av, men likevel!

:boxing :aug: :fuckme2:

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i byen skjedde dette? Greit å vite hvor man ikke bør sette igjen bilen.

Har en fin liten krusedull fra sprittusj på bakfangeren jeg. Grønn fanger og svart tusj ser jo bra ut.

Har antenna di blitt knekt av noen gang da? Tilsammen har folk knekt av 3 antenner på de 2 siste bilene jeg har hatt. En forsvant på Moholt, en på Valentinlyst og en på Møllenberg.

Edit: Takluka mi har også blitt "knust". Noe har truffet et hjørne slik at takluka sprakk. Og så har noen meid inn i speilet og laget et stort hakk i det. Begge deler i møllenberg/rosenborg området.

Utrolig hva som skjer med bilen når man parkerer gatelangs... Forbanna drittby :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har da skjedd i gården her hjemme (stokkanhaugen).

Snakket med bruttern i sted nå, han var hjemme i helga og har prøvd å skrape bort litt av belegget som danner seg med dritt på fangeren, dette har da en kompis av ham sett, og dermed ripet inn noe ala "jeg er her" på frontfangeren.

Og ja, han skal få kjeft og :boxing neste gang han er innom!

Nå er jeg liksom nødt til å pusse ned og lakke om fangeren mye tidligere enn planlagt, og da må jeg også ta bakfangeren og listene for at det ikke skal se helt jævli ut :mad:

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider