JChE Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Etter ingen respons på denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81005 Må jeg finne ut av problemet selv... jeg har autodata, men her er det ikke koblingsskjema til akkurat min bilmodell... Noen som har dette, evt vet hvordan jeg skal skaffe noe sånt? Mener feilen ligger i en bryter i girkassa, men må finne ut hvilke ledninger som går til denne, da det er ca 20 ledninger inn på girkassa! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240RS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Etter ingen respons på denne:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81005 Må jeg finne ut av problemet selv... jeg har autodata, men her er det ikke koblingsskjema til akkurat min bilmodell... Noen som har dette, evt vet hvordan jeg skal skaffe noe sånt? Mener feilen ligger i en bryter i girkassa, men må finne ut hvilke ledninger som går til denne, da det er ca 20 ledninger inn på girkassa! Viss du har abonemang på Autodata kan du ringe Hotline hos Elektropartner. Siter 2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition" 2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm 1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy) 1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt) 1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 vel... lasta det ned på limewire, så jeg tror nok ikke det er så lurt... :jail men takk for svar! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Kan høres ut som at du har et for høytt spenningsfall i ledningsnettet ditt, slik at innslaget ikke får høy nok spenning. Er mulig å fikse dette med et rele og litt koblinger. Er desverre litt for seint nå til at jeg gidder forklare, men kan sikkert lage til en skisse hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg mistenkte bryteren i automatkassa som skal hindre at man får starte bilen i gir, og det stemte... nå har jeg koblet forbi denne bryteren, og bilen starter! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg