Gå til innhold

Trenger frontplate hjelp.. HASTER!

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

På min 90' der er alle tre delene festet/punktet sammen (låseplate, nederste list, og lykte festene). Men fra en front eg fikk av en kompis, mangler lyktefestene, for dette er fra en 86' tror eg..Tydlivis delbar..

Så noen i bergens området som har den delen av frontplaten der lyktene er skrudd fast?

Eller har en hel (Ukjæsja) bil eg kan komme å hente??

TAKK:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 90' der er alle tre delene festet/punktet sammen (låseplate, nederste list, og lykte festene). Men fra en front eg fikk av en kompis, mangler lyktefestene, for dette er fra en 86' tror eg..Tydlivis delbar..

Så noen i bergens området som har den delen av frontplaten der lyktene er skrudd fast?

Eller har en hel (Ukjæsja) bil eg kan komme å hente??

TAKK:D

Jeg har de delene du trenger, men bor ikke akkurat i Bergen da... Men Posten finnes av en grunn da ;)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bump :bump :bump

Ingen her i nærheten som har???

Kun det eg mangler no...

Jeg har en liggende bakom "skuret". Tror den er fra en '81.(går ut fra at de er like ?)

Har ligget ute i naturen en stund, så den må sikkert pusses og stelles litt med, men gidder du å hente den på Os, så er den din for en halvliter cola. :)

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liggende bakom "skuret". Tror den er fra en '81.(går ut fra at de er like ?)

Har ligget ute i naturen en stund, så den må sikkert pusses og stelles litt med, men gidder du å hente den på Os, så er den din for en halvliter cola. :)

Erik

hmm.. skal du til vallåkra med 260'en din?

sorry for OT :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norgespakke er bare 107kr, egenemballert.

ellers: fått start?

Jepp:D Starter og går..Alt i orden der..mangler bare lys..

Sikkert kjøpe av VolvoTore ellers kan eg jo alltids reise på os å hente den der..:D I tillegg..Så er eg sikret til nest gang...=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer dessvere ikke for meg i år (heller). :(

Hadde vært artig og fått det med seg en gang.Sikkert mye fint å se på.

Erik

hehe..

vi må møtes en gang da, siden du har v6 og jeg har rekke-6.

så kan vi prøve hverandres biler?

såfremt du ikke knuser bilen min da!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

vi må møtes en gang da, siden du har v6 og jeg har rekke-6.

så kan vi prøve hverandres biler?

såfremt du ikke knuser bilen min da!! :P

Kunne vært moro det..

Tror nok det er noe mer pulver i rekkesekseren din enn i min V6. :)

Må bli en slik motor i min, den dagen V6ern svikter meg.

Apropo møtes, det virker som om det er en del Volvofolk fra Bergensomerådet her. Kunne vært artig å ta et uformelt treff en gang. Ikke noe voldsom organisering, bare møtes et sted og beundre bilene og pate drit... osv.

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært moro det..

Tror nok det er noe mer pulver i rekkesekseren din enn i min V6. :)

Må bli en slik motor i min, den dagen V6ern svikter meg.

Apropo møtes, det virker som om det er en del Volvofolk fra Bergensomerådet her. Kunne vært artig å ta et uformelt treff en gang. Ikke noe voldsom organisering, bare møtes et sted og beundre bilene og pate drit... osv.

Erik

ja, jeg snakket med norspeed folkene og de mente jeg kunne forvente 12hk+- 2hk ca. på 3" effektanlegg + fjerning av kat.

originalt er den jo 204hk, så jeg er nært 220hk grensen.

finnes også chip, men da er jeg langt over godkjent effekt.

skal ta bilen i benk snart, etter jeg har fått bygget kollektor hos svendsen eksos i åsane. skal bli spennende å se hvor mye jeg får ut på hjulene :)

norspeed sa jeg skulle ta kontakt når bilen ruller, så skulle jeg få time innen rimelig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider