Gå til innhold

Grill til 12" SPL Dynamics

Ranger emnet

JenkaRiPS

Anbefalte innlegg

Noen som har en høyttalergrill å anbefale til en SPL Dynamics Pro 12D4? Har barnevogn baki som når som helst kan komme i nærkontakt med elementet. Elementet har litt slaglengde, så trenger en grill som kan gape over det. Ytterdiameter på opphenget er ca. 27.5cm og det stikker ca. 18mm ut fra alu-ringen i ytterkant (denne bygger igjen 20mm fra selve kassen). Biltema-gitter kan derfor ikke benyttes. Finnes det noe gitter som kan brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe griller, men ikke så tøft når det ikke beskytter en SS-sub :) Dessuten regner jeg med at en slik koster noen kroner? Skulle gjerne hatt en som var relativt anonym.

Hvorfor ikke lage en selv?

Fres en ring i mdf eller lignende, hvor du ikke skjærer ut alt i midten, og trekker den med noe frontstoff.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke mulighet til hverken å frese eller sveise. Har vært inne på tanken om å lage noe tidligere, men ikke kommet frem til noe som kan lages med enkle midler og fortsatt tar seg ut samt er relativt solid. Jeg får bruke de små grå litt og se om jeg ikke kan finne på noe lurt :) En mulighet er å lage ny kasse hvor jeg feller elementet inn. Evt. legge en mdf-plate til på fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke mulighet til hverken å frese eller sveise. Har vært inne på tanken om å lage noe tidligere, men ikke kommet frem til noe som kan lages med enkle midler og fortsatt tar seg ut samt er relativt solid. Jeg får bruke de små grå litt og se om jeg ikke kan finne på noe lurt :) En mulighet er å lage ny kasse hvor jeg feller elementet inn. Evt. legge en mdf-plate til på fronten.

Kan frese en til deg jeg vettu :) Alt jeg trenger er specs på subben. størrelser foran, HELT nøyaktig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider