JenkaRiPS Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Noen som har en høyttalergrill å anbefale til en SPL Dynamics Pro 12D4? Har barnevogn baki som når som helst kan komme i nærkontakt med elementet. Elementet har litt slaglengde, så trenger en grill som kan gape over det. Ytterdiameter på opphenget er ca. 27.5cm og det stikker ca. 18mm ut fra alu-ringen i ytterkant (denne bygger igjen 20mm fra selve kassen). Biltema-gitter kan derfor ikke benyttes. Finnes det noe gitter som kan brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Finnes det noe gitter som kan brukes? http://www.soundstream.com/sub/products_GRILLS.HTML Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tøffe griller, men ikke så tøft når det ikke beskytter en SS-sub :) Dessuten regner jeg med at en slik koster noen kroner? Skulle gjerne hatt en som var relativt anonym. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tøffe griller, men ikke så tøft når det ikke beskytter en SS-sub :) Dessuten regner jeg med at en slik koster noen kroner? Skulle gjerne hatt en som var relativt anonym. Hvorfor ikke lage en selv? Fres en ring i mdf eller lignende, hvor du ikke skjærer ut alt i midten, og trekker den med noe frontstoff. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 eller du kan sveise/bøye noen stag som du setter forran. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Gjør som Zetec skriver. Lag griller selv eller kjøp en Biltemagrill og lag en distanseplate på yttersiden av bassen. Da vil du få den langt nok ut tenker jeg. Grillen altså... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har desverre ikke mulighet til hverken å frese eller sveise. Har vært inne på tanken om å lage noe tidligere, men ikke kommet frem til noe som kan lages med enkle midler og fortsatt tar seg ut samt er relativt solid. Jeg får bruke de små grå litt og se om jeg ikke kan finne på noe lurt :) En mulighet er å lage ny kasse hvor jeg feller elementet inn. Evt. legge en mdf-plate til på fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Har desverre ikke mulighet til hverken å frese eller sveise. Har vært inne på tanken om å lage noe tidligere, men ikke kommet frem til noe som kan lages med enkle midler og fortsatt tar seg ut samt er relativt solid. Jeg får bruke de små grå litt og se om jeg ikke kan finne på noe lurt :) En mulighet er å lage ny kasse hvor jeg feller elementet inn. Evt. legge en mdf-plate til på fronten. Kan frese en til deg jeg vettu :) Alt jeg trenger er specs på subben. størrelser foran, HELT nøyaktig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tipper du kan få det du vil hos Tokvam A/S også ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg