Gå til innhold

herpa på lakkverksted

Ranger emnet

Golfen Rolf

Anbefalte innlegg

Leverte inn bilen t lakking, var någe modding på bakluka, men uansett, når eg fekk bilen ijenn oppdaga eg ein jævlige ting, i lakken va dr fullt av hvite flekker, ser ut som lakk som har smittet fra ein aen bil viss han har lakkert ein aen i nærheten. Jeg ble selvfølgeli forbanna for dette er en bil eg har lagt masse arbeid nedi og fått omlakkert og alt, så eg ringte han og sa ifra, men det ha sa da var at han sko polere øve og bone opp ijenn. Men dette kan vel aldri ble bra på ein nylakka bil??? omlakka den for 6mnder siden, jeg kan vel kreve at han pusse ned med fint vannslipepapir øve di aktuelle områder og legger nytt lag med klarlakk? Vil ikke ha ein bil som bler matt i lakken enkelte plasser om et år eller 2 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble lakkert for 8mnder siden, men er jo da egentli ganske ny lakkert, så det eg er redd for med polering er at det ser bra ut når eg får den ijenn så går det et år så ser du at lakken begynner bli matt der han har gått øve. Tullingen gikk jo ikke med på og pusse ned og legge nytt lag klarlakk selv om dette er hans feil. Så eg tenkte gå ein aen plass og få det gjort, pengene betyr ikke så mye i dette tilfellet, det teller mer alt arbeidet eg har lagt i bilen. Noen som har erfaring med og få bilen polert? Gode eller dårlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prim3ra: Hinna Karrosseri hette plassen, på hinna. Var der eg fekk lakka bilen og, det blei bra men er den siste feilen her som ikke er like bra, store deler av gleden av og ha ny lakka bil går jo vekk når sånne ting skjer, så eg vil isje anbefala den plassen for og sei d sånn.

det e lakkereren sin feil, det innrømma han og. Eg sto jo og krangla med han og, men det hjelpe isje så mye når ein mann som har mange års erfaring i bransjen seie at det e lika godt og polera opp ijenn bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å polere opp en bil som har vært lakkert for 6mnd siden, og du trenger ikke være redd for at det blir "stygt" om et år eller to.

Har selv jobbet med billakkering i 11 år og dette er ikke noen sak å rette på.

Mange sliper jo ned bilene med 2000-3000 korning og rubber og polerer de opp igjen for og få ekstremt glatte flater. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble lakkert for 8mnder siden, men er jo da egentli ganske ny lakkert, så det eg er redd for med polering er at det ser bra ut når eg får den ijenn så går det et år så ser du at lakken begynner bli matt der han har gått øve. Tullingen gikk jo ikke med på og pusse ned og legge nytt lag klarlakk selv om dette er hans feil. Så eg tenkte gå ein aen plass og få det gjort, pengene betyr ikke så mye i dette tilfellet, det teller mer alt arbeidet eg har lagt i bilen. Noen som har erfaring med og få bilen polert? Gode eller dårlige?

Brukte du 8 mnd på å skrive posten eller? Nytter vel ikke å komme å klage på en lakkeringsjobb 8 mnd etterpå damndamn Og hvor sterkt står du når du nekter å prøve det lakkereren foreslår først :hvaskjera

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte du 8 mnd på å skrive posten eller? Nytter vel ikke å komme å klage på en lakkeringsjobb 8 mnd etterpå damndamn Og hvor sterkt står du når du nekter å prøve det lakkereren foreslår først :hvaskjera

Visst du leser LITT mer nøye, ser du at bilen ble lakkert for 8 mnd siden, men sto inne på verksted for litt modding nå, og skadene er skjedd da!! :boxing

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider