Gå til innhold

herpa på lakkverksted

Ranger emnet

Golfen Rolf

Anbefalte innlegg

Visst du leser LITT mer nøye, ser du at bilen ble lakkert for 8 mnd siden, men sto inne på verksted for litt modding nå, og skadene er skjedd da!! :boxing

Ok, my bad.. Men jeg mener fortsatt man må gi lakkereren mulighet til å fikse skadene på SIN måte. Er ganske utrolig hva enkelte får til med rubbing/polering o.l... Blir det ikke bra da kan man begynne å lage bråk :fuckme2:

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for og levere bilen inn ijenn til samme mann, denne gangen for polering da. Det resultatet blei heller ikke bra, kan jo se at voks fra poleringen ligger ijenn, men han meinte det bare var bagateller. Noe som det selfølgelig isje er for min del siden eg bryr meg om bilen. Men eg tok turen ut til et *poleringsverksted* og fikk ein kar der til og se øve bilen, han va og enig med at det isje var godt nok og meinte eg konne kreva at det bler gjort på nytt. Men eg gidde isje krangla mer med den fyren så eg tror eg levere den inn ein annen plass. Trodde polering var veldig skadeli for lakken eg, men det var det da ikke.

Takker for alle råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for og levere bilen inn ijenn til samme mann, denne gangen for polering da. Det resultatet blei heller ikke bra, kan jo se at voks fra poleringen ligger ijenn, men han meinte det bare var bagateller. Noe som det selfølgelig isje er for min del siden eg bryr meg om bilen. Men eg tok turen ut til et *poleringsverksted* og fikk ein kar der til og se øve bilen, han va og enig med at det isje var godt nok og meinte eg konne kreva at det bler gjort på nytt. Men eg gidde isje krangla mer med den fyren så eg tror eg levere den inn ein annen plass. Trodde polering var veldig skadeli for lakken eg, men det var det da ikke.

Takker for alle råd :)

Snakk med lakkeringsduden. Hvis han ikke klarer å gjøre en jobb som en poleringersverksted mener er bra, så bør han sende bilen på poleringsverksted å ta regningen sjøl. En ting som hvertfall er sikkert er at DU ikke skal måtte gjøre noe med mindre du får betalt for tiden du bruker på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider