Gå til innhold

Legg ut bilder av Saaben!

Ranger emnet

saab9000t

Anbefalte innlegg

Vet tråden har vært oppe så vidt på 900 forumet, men jeg prøver igjen på 9k forumet!

Legg ut bilde av saaben uansett hvilken! og litt info om hva som er gjort og gjerne planer videre...

Bare for å gå forran med et godt eksempel legger jeg ut bilde av min og en kamerat sin 9k turbo...

9k3.gif

For å si litt om min: open air, orginalt effektanlegg, oppjustert APC og trykkvakt, orginal saab bensinchip, talladega vinge.. Og stereo :)

Planer: airflow kit, 17", mer stereo, 40mm senkesett og bilstein dempere, turbo fra 9-5 aero, 9k 2,3t girkasse, powerflex.... det meste av dette er nok langt unna enda, men airflow er da hvertfall kjøpt!

den andre er vel orginal inntil videre!

Planer i nær fremtid: skilt....

Saab 9000 airflow - 80's style

- Why drive a car, when you can pilote a SAAB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle 9k..1987 model 2,0T med 2,3T girkasse..

480695-bilde2-bil009.jpg

480695-bilde1-bil007.jpg

denne hadde vel bremsepapirer på 269hk på hjula..stygg som f..men gikk som F også..hehe..el ruter..klima..manuell..cruisekontrol..abs..

Denne har jeg nå 2,0 cs 1995...Har alt utstyr unntatt cruisekontroll..under ombygging fra 2,0CS til 2,3T..gleder meg til å få den..har fått på andre felger nå og fått på original spoiler bak..montert dvd med skjerm, skal vel få senket den og få på soting all round snart også..

IMG_0629.jpg

b008988d.jpg

DSCF0242.jpgDSCF0370.jpgDSCF0367.jpg

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde(13).jpg

Bilde(14).jpg

Er en 87 9000 Turbo. Pussa og sveisa før jul, lakkert opp igjen i Januar, og satt i litt anlegg. Rockford spiller, Dynabel forsterker, Emphaser 10" og Macrom frontsett. Senka med Lesjöfors fjører (35mm). Planen var å kjøpe standard pakka på Speedparts med JT-anlegg, chip, apc og luftfiler til å begynne med, resten av Talladega stylinga og 18" Compomotive felger. Men så skal jeg på ferie i sommer og slikt så skulle hatt en jobb...

Bilen er forresten ekstremt støvete på bildet :mad: og ikke ferdig montert etter lakkering.

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter ikke noen refleksplate der nei, og det har det ikke gjort så lenge jeg har hatt den i alle fall. Skal ikke ha noen heller...

Har tenkt til å få tak i skjermbreddinga, skjørta og bakfanger fra Talladega. Og kanskje vingen hvis jeg orker å fikse opp igjen bakluka, ettersom det er masse hull i den til gummi-spoileren.

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter ikke noen refleksplate der nei, og det har det ikke gjort så lenge jeg har hatt den i alle fall. Skal ikke ha noen heller...

Har tenkt til å få tak i skjermbreddinga, skjørta og bakfanger fra Talladega. Og kanskje vingen hvis jeg orker å fikse opp igjen bakluka, ettersom det er masse hull i den til gummi-spoileren.

Kan bare si at det er litt ball å få på spoileren.. ingen av de fem hullene som er der kan brukes på talladega spoileren.. da jeg festa min borra jeg først om 6 nye hull, men vinga ble for langt bak. seks nye hull :mad: til sammen 17 hull i bakluka.+ fire store hull fra undersida til muttere. men den er jo tøff da :) gleder meg til jeg får på resten av kitet.

Orginalt har det nok vært refleksplate på bilen din. ser hvertfall sånn ut! ellers skulle det sittet ei list over hele skiltplassen. fra lykt til lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har en 9000 CSE 2.3i 150hk tilsalgs

men hvordan legger inn bilder????

Du må laste dem opp på nettet. For eksempel photobucket eller noe lignende. Så legger du ut link til bildet. Trykk på bildeknappen når du skal skrive innlegg!

Denne:insertimage.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...