Gå til innhold

slitte motor fester!?

Ranger emnet

jokke_joakim

Anbefalte innlegg

bilen min rykker skikkelig når jeg skal slippe ut clurtsen.. altså hvis jeg slipper den ut bitte litt for fort.. og når jeg slipper gassen så rykker det i hele bilen og har hørt at det muligens er motor festene? er det noen som har skikkelig peiling på bil som kan vite hva det er? og for mye det ca vil koste for å skifte dem ??

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
bilen min rykker skikkelig når jeg skal slippe ut clurtsen.. altså hvis jeg slipper den ut bitte litt for fort.. og når jeg slipper gassen så rykker det i hele bilen og har hørt at det muligens er motor festene? er det noen som har skikkelig peiling på bil som kan vite hva det er? og for mye det ca vil koste for å skifte dem ??

på forhånd takk

hvis det rister i hele bilen kan det også være at det har kommet olje på clutchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

på forhånd takk

jeg har også slikk i min audi 90..

Funnet ut hva det er?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Tror ikke det er motor festene elikavel! tror det er girkassa det er slærk i .. for man kan se girspaken hoppe litt når jeg kjører se! men er det noen fester det pleier å være som går istykker ofte eller kjeldent a??

gir spaken skal røre på seg,men kommer ann på hvor mye.. min rører seg,men det er minimalt lite..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problemet ja...pappa mente det kunne være det fremre motorfestet....eller bakre festet...har ikke klart å finne ut av det ennå!

Sitter ikke motor festene på hver side av motoren da?

Mvh Ørjan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke motor festene på hver side av motoren da?

Jo, men det sitter også et i front, og når jeg og pappa sjekka kunne det være det som gjør at det rykker. dvs at hele motoren løfter seg når man slipper clutchen!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også være slark i fjærbeinslagera som gjør at det slår litt...

Tviler på at det er det, for sånn som han beksriver lyden eller det som skjer oppi der virker det som at det er likt som min....og min bil har nye dempere,tårnlagere,fjærer, foringer, skiver klosser og så og si alt som er forran der!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider