Gå til innhold

Pimp My Ride UK pimper golf 2

Ranger emnet

n00ky

Anbefalte innlegg

Fordelen hvis man skal ha bilen sånn er at dem bare kunne dratt på møller å funnet enn orginal en....lage en sånn bil så blir blir jo hver episode 5 minutter lang.... yodude

dsc02021.jpg

Ikke mitt problem at du ikke klarer å se hva som er modded på denne bilen.

VAG stilen er sånn for tiden at du må være kjenner for å se hva som er gjort med bilen. Subtle er et nøkkelord. Enhver kan jo gå å kjøpe et lass med glassfiber og kaste på, hvor kult er det da?

Saken er det at du med "enkle" grep skal kunne glatte ut og fremheve orginal-linjene på bilen.

Trendene i VAG miljøet har stort sett vært annerledes enn i alle andre miljøer gjennom tidene

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er det at du med "enkle" grep skal kunne glatte ut og fremheve orginal-linjene på bilen.

Reminder : Showet heter PIMP my ride...

Skal ikke være sublte og enkelt da vet du :D

Men jeg er enig i at cleane golfer er penere en widebody ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så gøy på et slikt program hvis man skulle lage "old-school" golfer og små detaljer som monovisker, 88 dører og 90 fanger..hehe..

Er gjerne fint med litt cleane golfer, men man må være litt interessert i bilene da.. De som ser pimp my ride, ser vel på får se overdådige biler med masse styling og bling bling...

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nettop det.. vag trendene må man være kjenner og interessert for å sette riktig pris på.. amerikanere er som kjent dumme folk, og elsker slike ting som for eksempel a/v- anlegg og lexus baklykter.. hadde blitt et myye mer interessant program med en som var inn i vw scenen nå, men kun for et fåtall av tilskuerene..

fin golf, men tiltaler ikke meg særlig mye heller.. vet om flere på forumet her jeg liker bedre..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sett hele episoden nå, ikke bare "sammendraget" på MTV-siden.

Selvom jeg ikke liker stilen helt så synes jeg bilen ble mye bedre enn mange andre Golfer man ser langs veien.

Begynner å bli mye av emblemfri grill og 90 fanger-kombinasjonen, men denne bilen skilte seg iallfall ut.

Interiøret så deilig ut, kanskje litt rødt, men jeg synes det var kult.

Fargen på bilen var jo ganske nøytral, ikke noe som skiller seg veldig ut ved enkelte ting, og var gjennomført ikke minst!

Lambo-dører er jeg ikke så stor fan av, men greit nok, det er jo Pimp my ride.

Det så tilogmed ut som de hadde sveisa inn blinkers fra nyere Golf? :)

Er det noe JEG ville gjort annerledes ville det vært å kasta de lexus lyktene så langt jeg greide, få på mindre felger og mye senk. Da hadde den vært grei...Men jeg hadde ikke bygget Golfen i nærheten av det der om jeg skulle gjort det ;)

Liker det litt mer retro, men som nevnt så er det litt mer for spesielt interesserte, for VAG er jo ganske sært, spesielt "Old School" bilene. Så denne bilen de bygde her appellerer vel mer til de "nøytrale".

Det var jo Pimp my Ride, det kunne vært mye verre.

Men ang. showet, blir bare flaut når de skal leke så ghetto-neger hele tiden, spesielt programlederen. De er bleike engelskmenn da...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ang. showet, blir bare flaut når de skal leke så ghetto-neger hele tiden, spesielt programlederen. De er bleike engelskmenn da...

hehe, enig der! han programlederen prøvde litt for mye å etterligne Xzibit synes jeg!!

ellers synes jeg bilen ble rå (bortsett fra baklysa), og interiøret var jo helt konge da! skjønner godt at de velger rødt, det er jo å pimpe den de skal! hadde ikke blitt det samme med sort da!

men en ting jeg ikke skjønner, er at de som jobba på verkstedet der blei så skuffa da han kom med bilen. så jo ut som om de ville ta selvmord alle sammen. ihvertfall så det ikke ut som noe dårlig utgangsobjekt i mine øyne, snarere tvert imot. så værre ut med den minien de bygde i episode 1 der ihvertfall! menmen, engelsmenn er engelsmenn! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere lei Pimp My Ride (US, UK, whatever)?

Så kanskje Overhaulin' er mer deres smak...

Der restaurerer de Amerikanske klassikere uten at eieren vet om det.

Chip Foose er med i dette programmet, dere som har sett American Hotrod veit at Boyd Coddington ikke er spessielt glad i Chip Foose ;)

http://www.overhaulin.com/

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider