Gå til innhold

Øyelokk ulovlig

Ranger emnet


Stressless Racing

Anbefalte innlegg

Var me noen kamerater og "råna" , da onkel politi kjørte inn på plassen og ville sjekke alle bilene som stod der. Turen kom til Mazdan og jeg fikk beskjed om at å kjøre me øyelokk var ulovlig. Hvis det ikke var godkjent fra biltilsynet. Måtte faktisk ta dem av der og da hvis ikke fikk jeg ikke lov til å kjøre videre. Har aldri hørt om det før og har hatt øyelokk på nesten alle bilene mine, og det er jo ikke akkurat få som har det på bilene sine. Noen som veit no om det? Er vel som det meste annet når det gjelder å fikse bil, må ha godkjenning.

 

For nesten legget til at det svinet der var en av de største drittsekkene jeg noen gang snakka me. :fuckme2:

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fyren var bare ute etter å hevde seg!

 

la meg gjette.... ung, fersk aspirant som nettopp har kommet seg i uniform på veipatrulje, som ville herse rundt med noen fordi HAN satt med makta? angry

 

det irriterer meg helt inn i hjarterota! :knob:

 

jaja, sett dem på igjen når du kommer hjem, sånne idioter som det kan bare ryke og reise!

du skulle satt deg på bakbeina, nektet å ta dem av, og og bedt dem eskortere deg til biltilsynet, og fått det sjekket evt godkjennt der.

mest sansynlig hadde de driti i hele greia, og stikki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var planen å sette dem på igjen, men den ene knakk jo selvfølgeli når jeg tok dem av. Så jeg blei litt bitter.

 

Dro ned til Politistasjonen for å være drittsekk etterpå da. :) :) :)

Han dusten som satt der kunne jo ikke en dritt om biler så jeg skal ta en tur til biltilsynet i morra for å få høre hva dem sier.

Må prøve å lage mest muli hælvete for de svina hvis jeg har rett. Devil

 

Ifølge den purken som sjekka bilen min, skulle vi nå få bot hvis vi oppholdt oss for lenge på ett sted og hele miljøet med ungdom og bil skulle dem til livs.

Go Drammen Politikammer :pray

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til norge.

 

Før var bil en ting man kom seg fra A til B med, og var forbeholdt dem med stabil og god inntekt(les familier for 10-15 år siden).

 

nå kan hvem som helst med 5000 kr kjøpe seg en bil, spesiellt ungdommer.

 

Det er desverre en del i norge som fortsatt henger igjen i denne gamle tenkemåten, og ser det nye fenomenet med råning som fremmed og farlig, og det må vi få vekk.

 

Respekt gjennom forståelse eller respekt gjennom makt.... hva kommer man lengst med over tid, onkel politzei? :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig helt normal at man må godkjenne oyelokk. Det spiller ingen rolle hvilket firma eller design.

Egentlig skal alt bli godkjent før man kjøre med bil!! Det er bare sikkerhet for deg og annet folk.

Men dere har medgang (lykke) i Norge. I Tyskland eller Østerrike er det mye dårliger med politikontroll og godkjenning av rånebiler.

 

@WireD: Det heter riktig "Onkel Polizei" ;)

 

Gr33tinx, Ruffneck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår