Gå til innhold

Mercedes benz AMG CL 65

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Mercedes benz AMG CL 65

Nå har jeg endelig fått tak i ei pakke med donor ting til bruk i ps, så da fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på en bil til...

Første gang jeg limer inn noe, som f.eks. felger,intercooler osv så være snill! :)

Er ikke helt riktig bilde, for på det jeg har hjemme har m3 speil og ikke det dårlige forsøket på blått lys i lyktene... :rolleyes: Og dessuten ordnet bakgrunnen på venstre side under fanger'n.

Så det jeg har gjort er:

-Emblemfri grill

-Moddet fanger

-Intercooler+rør

-Nye felger

-Litt blå "soting" på rutene

-Cleanet dører o.l.

-Momo merke på felgene

-Litt Senking

-Gjort så sjåføren sitter på riktig side :)

-Ordna skilt

Ganske fornøyd med denne selv, tenkte jeg skulle prøve meg på carbon panser, ellers har jeg ingen voldsomme ideer..

Noen gode ideer der ute? Eller ris/ros?! tannløs

Her er'n! :)

mercedes.jpg

Orginalen

mercedes-benz_amg_cl_65_2005_03_m.jpg

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye som er gjort, men det gir ofte et meget realistisk inntrykk :)

ICn er veldig dårlig kvalitet på. Og de felgene dine har litt feil farge. De trenger mer blå. (Enkelt å fikse.) Men, for all del: Meget pen :)

Stå på! :boxing

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tok opp igjen litt arbeid på denne heromda'n.. Så hva synes folk nå? Kommentarer ris/ros mottas med takk! :) Evt. tips om hva som kunne blitt gjort mer!

Det som nu er gjort:

-Ny farge

-Head up display

-Dekaler

-Baklykte tull... :P

-Sota/tona rutene i en brun aktig farge!

Prøvde meg på å brusje en liten "leppe" på fronten og forlenge "sideskjørtene" og bakfangeren, men det ble så rævva så jeg ga faen! Har også prøvd å finne noen nye felger, men finner ingen som passer, for fram felgen er det no rart med... :(

mercedes_ny.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! skal se litt på fargen bl.a... Og forresten.... GRØNN?! Den er vel egentlig VELDIG oransje.. :)

hm?! digimods?! jaaajoo.. vært der men hvordan lukta du det?!

Likte den første modden bedre, ser forresten at du har vært på Digimods.co.uk ;)

Syns egentlig ikke at Mercer passer seg med carbon og grønn.. blir litt riskoker over det.. hehe.. Men smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider