hamansen Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg vurderer og selge motoren min, en c20xe som står i min Vectra 2000 4x4.. motoren er gått 225000km, har nylig byttet register,vannpumpe,toppdexelpakning,bunnpannepakning..så alt er så og si strøkent..bruker lite olje,ikke ventiltikking osv osv.. Hva kan jeg forvente å få for denne? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hadde jeg ikke kjøpt sydentur igår, ville jeg vært interresert. :( Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe..typisk d da :bump Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 8-9k ligger de på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 ok..takk, da vet jeg det=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Prisen er avhengig av om det coastcos top på denn eller GM. Coastcost toppene er mere holbare og gir defor en høyere pris. Disse motorene ligger vel på mellom 4-10tusen, avhengig av hva som følger med og stand. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Er interessert i motoren din. Gir deg 8k, dersom alt følger med. Ledningsnett, hjerne, oljekjøler osv osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 hvis jeg selger, så blir det mest sansynlig bare motoren..skal evt. kjøpe meg c20let..og da trenger jeg ikke å bytte ledn.nett..så det blir mye unødvendig arbeid hvis jeg selger ledn.nettet som står i nå..men jag skal tenke litt på det.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Ok. Bare gi en lyd på forumet, hvis du bestemmer deg for salg. Sikler på let jeg og, men blir litt i dyreste laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 det er greit :) ja det blir dyrt..men men..må ha, må ha :pray Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ledningsnettet på Let og Xe er forskjellig da så det er det bare å selge.. Får sikkert med ledningsnett når du kjøper deg ny motor uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hmmz..er det det?:/ trodde de var helt lik..men da er det vel bare å selge alt etterhvert.. Er intr. i turbomotor hvis noen vet om.. Devil Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg