Gå til innhold

Hvem skal til vallåkra?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Nå som go bilen har fått ny motor, burde jeg jo kanskje prøve å komme meg nedover! :)

ja..

kan være jeg har peng til felger om ca. en uke!

skaffer du de bildene du lovte?

olav-x ALFAKRØLL volvo-power.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Hvem her skal til vallåkra?

Det er sent i august en eller annen gang.

Jeg har tenkt å kjøre 242'en..

Han som bygger om for meg, har tenkt å kjøre sin 940T.

Løfter litt i denne Da det begynner å nærme seg :)

Er det noen fra vestlandet som skal nedover ? (eller fra andre steder i Norge )..

Har jævlig lyst å ta en tur, i og med at jeg mister Ål treffet i år.Driver og forhandler litt i heimen :pray

Men det er jo et godt stykke å kjøre da....

Kunne vært moro hvis det var en gjeng som kjørte sammen

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter litt i denne Da det begynner å nærme seg :)

Er det noen fra vestlandet som skal nedover ? (eller fra andre steder i Norge )..

Har jævlig lyst å ta en tur, i og med at jeg mister Ål treffet i år.Driver og forhandler litt i heimen :pray

Men det er jo et godt stykke å kjøre da....

Kunne vært moro hvis det var en gjeng som kjørte sammen

Erik

jeg har lyst, men jeg vet ikke om jeg får gjennomført det.

er jo 100 mil hver vei!

mao. må jeg i så tilfelle få med meg noen passasjerer som spleiser på bensin tror jeg.. har mye utlegg i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke rå til og dra i hvertfall, satser på og komme meg på ål treffet heller.. så får jeg vist fram bilen en gang før det blir turbo ombygging også ;)

Ål treffet har alltid vært min 1. pri også, men i år er det jo det "hersens" brylluppet jeg skal i samme kveld. :(

Har imidlertid funnet ut at det ikke er før til kaffe kl. 21.00, så med litt planlegging, så kanskje jeg hadde klart en kjapp tur til Ål og hjem igjen først . :) Trenger jo ikke være der til helt til det er slutt...

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ål treffet har alltid vært min 1. pri også, men i år er det jo det "hersens" brylluppet jeg skal i samme kveld. :(

Har imidlertid funnet ut at det ikke er før til kaffe kl. 21.00, så med litt planlegging, så kanskje jeg hadde klart en kjapp tur til Ål og hjem igjen først . :) Trenger jo ikke være der til helt til det er slutt...

Erik

ja, bare å komme innom :)

jeg prioriterer åltreffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for de som tviler hadde jeg dradd til vallåkra.. vallåkra er tross alt en tanke større treff.

Men som sagt er det jo jævli langt å kjøre da

ja, fra bergen er det jo 100 mil hver vei.

dvs. 200 mil, litt over en liter på milen: litt over 2000kr i bensin

så har du dekkslitasje, oljeforbruk, mat, overnatting.

mao. blir lett 4-5.000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider