T/A 455 Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Kjøpte meg "ny" bil på søndag, 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon. Det er den typen som har elektrisk bakluke der ene delen forsvinner opp og skjuler seg i taket, andre legger seg under gulvet. 2280kg ekte fullsize med en smoget Pontiac 400 motor. Eneste utstyret som er på den er AC,PS,PB. Bilder kommer snart... Hvis noen trenger amerikansk stasjonsvogn, så er Malibuen til salgs billig ved hurtig avgjørelse. Mitt tlfnr er 94330459/97755729 Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Gratulerer med steintøff bil da! Du skal selvfølgelig avsmogge den litt..? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Fant buildsheeten i døra på bilne, var faktisk en del ekstra utstyr som jeg ikke var klar over. Mest jugel, lister og sånt, AM/FM radio, 15toms felger, skiver foran, elektrisk drivning av bakluke/rute og 3.08 utveksling aksling. Anngående avsmoging, så er det særdeles lite aktuelt å kjøre rundt med en 180hks 400... Så jeg lar Transamen få en litt lengre ferie i garasjen uten motor. Om jeg ikke kan være blandt de raskeste bilene her i byens så har jeg muligens en av de raskeste fullsize stasjonsvognene. Ellers er bilen ganske sliten, men det gjør ikke noe ettersom jeg har tenkt å bruke den veldig mye, å det kan være kjekt med en bil som jeg ikke trenger å være så redd for. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg