ramtho Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei har bare et lite spørsmål angående gatebil nå til helgen. Åssen får man parkering inni på rudskogen på delen av den banen som ikke blir brukt? Er det bare "første man til mølla" eller må man bli tildelt det eller no? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hvis du skal stille ut, så får du vel tildelt en plass på go-cart banen ved siden av hovedbanen (ikke skyt meg hvis eg tar feil...) hvis ikke så parkerer du bilen på campen, rett ved siden av telt f.eks...mens musikk pumper ut yodude faen eg gleder meg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Oki.. Gleder meg som en unge selv nå! Blir mitt første i år, fikk ikke vært på Vaaler :( Camra er lada å ligger klart :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 var der selv for første gang i fjor..holdt på å renge vekk, men det var dritkult fordi. i blir det vel bra vær og enda bedre! denne turen har vært planlagt helt siden vi dro fra rudskogen sist sommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hehe.. smart å planlegge tidlig da;) Var der ifjor da det regna jeg også, men godt det tørka opp på slutten av breisladden da... Blir ikke det samme å komme hjem uten sviddgummi lukta i nesa! :pray Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Assa, på gokart banen må man betale for å få stå, man må ha bilen sin på campen hvis den ikke skal stilles ut... Nok av plasser der, de to gangene jeg har vært der har jeg kommet i åtte ni tia om kvelden på fredag og da har det vært masse ledig. Er liksom gokart banen som er utstillingsstedet, i depoet er det jo firmaer og deres demobiler som står, samt andre rå biler med tillatelse... Og hvis du ikke skal bo på campen får du parkere der for det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg