Gå til innhold

feite Z`r


Schlasken

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Essex

 

det værste er vel at det ikke er sååå dyrt!

 

kjøpe en 240z til 50k, motor, girkasse etc 50k, lakk, felger, plastikk 50k = 150k for en VANVITTIG P00RN0 BIL!

 

hmmmmmm :D:D

 

må ikke glemme at du må ha understell, bur og bremser til dette også da.. koster fort 20-30k (tro meg, jeg har regnet på det) for bare understellet og da må du ha bur og bremser i tilleg. bur til 10k kansje og bremser til hvertfall 15-20k, må bygges om til skivebremser bak også, men det er ikke så fryktelig dyrt egentlig... men fy faen for et monster man får :D

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

må ikke glemme at du må ha understell, bur og bremser til dette også da.. koster fort 20-30k (tro meg, jeg har regnet på det) for bare understellet og da må du ha bur og bremser i tilleg. bur til 10k kansje og bremser til hvertfall 15-20k, må bygges om til skivebremser bak også, men det er ikke så fryktelig dyrt egentlig... men fy faen for et monster man får :D

 

selger jeg Z'n min har jeg råd til alt det der vettu :D:D

 

hehe, hadde tatt heeeeeeelt av da yummy yummy yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erbe

 

 

Da er det jo en RB26DET ;)

Har du link til bilen?

 

hehe.. motoren heter jo det samme selv om du modder den da smarting ;) nei hakke no link til bilen... og det der er ganske gamle bilder så den er nok ferdig nå. jeg kan sende en mail til eieren å høre om han har noen nye bilder på lager :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by HiiP

Driver å bygger en Feit Z selv :) Hva syns dere? Skal jeg ha crom eller sølv felger...

Hvis du kunne vist oss felgene hadde det vert lettere.

 

Hvis det er five spoke ligth weigt Magnesium felger

så må de vere koks gråe til den bilen.

Den der hadde vert fet på hylla mi hvor mye skal du ha for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei sløv/sølv matte felger. Orginale... Crom felga ble for store... Passa ikke i hjulbunnen...

Selge bilen min... Ikke denne... Har fucka front ruta. Men er du innterisert kan jeg sikker lage en til deg. :D

 

Bilde av felgene... (bilen er ikke ferdig, mangler blinkers glass forran og fangere... Ferdig bilde kommer senere...

post-163-13804851314366_thumb.jpg

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår