Schlasken Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 håppsan! her er litt z snacks :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by Schlasken håppsan! her er litt z snacks :D Fete biler:cool: :cool: Livet er herlig når man kan se slike i real life hver dag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Siden "gammle nissen" så og si har tatt kveld, tenkte jeg at jeg sku' finne meg en ny ("nisse" så klart) en rimelig fet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by SiggE Siden "gammle nissen" så og si har tatt kveld, tenkte jeg at jeg sku' finne meg en ny ("nisse" så klart) Ikke hvis jeg får kjøpt den før deg! ;) Heh.. Tror ikke jeg skal ha meg noen z enda.. Må vente noen år til tror jeg. Men en ting er sikkert: Jeg skal ha en z en gang! Det er jo kongebiler! ..Den går sikkert godt den som var til salgs da.. 260hk, var det ikke det? Det er vel ikke orginalt vel? Eneste negative med denne doningen, er at det er buss-versjonen.. 4seter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Ikke hvis jeg får kjøpt den før deg! ;) Heh.. Tror ikke jeg skal ha meg noen z enda.. Må vente noen år til tror jeg. Men en ting er sikkert: Jeg skal ha en z en gang! Det er jo kongebiler! ..Den går sikkert godt den som var til salgs da.. 260hk, var det ikke det? Det er vel ikke orginalt vel? Eneste negative med denne doningen, er at det er buss-versjonen.. 4seter.. Kjøper den nok ikke jeg heller, økonomien er ganske "skral" for tiden:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Nå venter jeg bare på bakluken.... Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by erbe Jeg liker at folk snur seg etter bilen min ja, men den var jo ikke akkurat annonym før heller da... Hvilken bil har du da? SX? samme som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by erbe Nå venter jeg bare på bakluken.... Og panser? For du skal vel ikke kjøre rundt med matt svart panser?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Vi får se når bilen er ferdig... Dersom bilen passer med det, så blir det matt :) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Det blei jo bra det:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by erbe Vi får se når bilen er ferdig... Dersom bilen passer med det, så blir det matt :) Ikke råd til karbonfiber ?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 am.car versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by SiggE Siden "gammle nissen" så og si har tatt kveld, tenkte jeg at jeg sku' finne meg en ny ("nisse" så klart) en rimelig fet Den var fet altså. må si det slasken den du har der å er fet den kunne jeg nesten bøffa, men jeg bøffer ikke bilen til nissan folk fordi de er ordentlige folk nå har jeg kjørt i stykker rekorden fordi jeg skal kjøpe meg en S13 nå. den drag Z`en rett over meg var fet men faen så lav kompressoren sitter a ser den jo ikke jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Nismo Mafia: Er F-O-R-D-I-tastene på tastaturet ditt veldig slitte? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Originally posted by famir Nismo Mafia: Er F-O-R-D-I-tastene på tastaturet ditt veldig slitte? Ja ikke minst hele dritten for og si det og det har jeg sagt før Denne dataen burde vert på et museum snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg