Vector Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei Er ny her på forumet og tenkte og legge opp et par bilder på volvon som jeg har eid siden i mai. Har ikke gjort så mye med bilen på grunn av skole og økonomi. Sånn så den ut i mai! NÅ! Skal nu ned en ft/fk eller en t5 har ikke bestemt mæ! mye som må gjøres! mvh Jørn Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Fin bil :) Lykke til vidre Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Strøken den der... nå må du passe på at rusta ikke kommer å tar den!! Hvit bil og rust er døden ass... får ALDRI solgt den igjen :) Forresten, er det myggnetting forran radiatoren der??? *ler* :D Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 takk. ja tenkte jeg skulle ha biln ei stund så spånse på en lakkering og turbo motor senking og felger men det skal liksom penger til det får se nå som jeg begyner som lærling volvo. :rolleyes: Ja det er mygg netting har ikke tatt det bort enda (det er den ensett mann i 60 åra stylingen jeg har igjen på biln) ahahahhaha Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallabmw Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 fin bil senk denn da blir denn bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Senking er på vei må bare få rå till noen støtdempere først. men det her ingen ting og si egentlig for bilen er ikke i daglig bruk, får ikke lappen før senest 19.okt Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ta deg en runde med varmepistol og Citrus clean og fjern reflekstapen på fangerne, ser så tarvelig ut når de er oppfliset. Ellers så det motorrommet j..... strøkent ut, sånn skal det være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Det må være det peneste orginale motorrommet jeg har sett noen gang. Har du bilder av interriøret også? Hva ga du for denne? Jævla pen! Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ta deg en runde med varmepistol og Citrus clean og fjern reflekstapen på fangerne, ser så tarvelig ut når de er oppfliset. Ellers så det motorrommet j..... strøkent ut, sånn skal det være :) Det har jeg gjort for et par dager siden:P Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Her kommer et bilde på interiøre takk for alle Kommentarer. Motoren har sett sånn ut i alle år. Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Pen bil:) har samme, bare at det er grå metallic, og volvo add on styling, anderledes interiør, få på add on, blir mye bedre med en gang! hvis du får tak i det da. Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ja har fått tak i men det er glassfiber sendt fra sverige 4000 komplett med frakt må bare ha penger Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Du burde lakkert nederste delen av blinkersene fram for å få de til å gå i ett med skjermen/lista. Og kanksje et par Diadem pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Du burde lakkert nederste delen av blinkersene fram for å få de til å gå i ett med skjermen/lista. Og kanksje et par Diadem pærer. Har tenkt og gjøre det + at jeg skal ha kurve tåkelys,add on, 740 90 baklys med hvite blinkers, lakke speil, senkesett, gule koni, og mye mer Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Du burde lakkert nederste delen av blinkersene fram for å få de til å gå i ett med skjermen/lista. Og kanksje et par Diadem pærer. heller bytt om plassen til blink og kjøre/park, så kjøper du chrome look spray på f.eks. biltema, å dusjer blinkpæra LETT(sånn at du ikke ser gulfargen, men ikke mer!) blir myye bedre! her er før jeg bytta om på pærene, men viser bare hvordan det vl se ut med lakkerte pærer, som er en atskillig mye rimeliggere løsning kjørelys: når jeg blinker: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg