Gå til innhold

min 740

Ranger emnet

Vector

Anbefalte innlegg

• 4 months later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

950 spenn for tåkelys? Det er jo temmelig billig da, trudde det skulle være svindyrt jeg... Mangler dem på min. Følger brakettene med og? Har bare en som er hel på min.

Får vel legge ut noen bilder når jeg har fått vaska min og, er like strøken, men jeg litt rust nederst på dørene (Har nye, må bare lakkes).

Forresten, de kromhjulbuene jeg så på bildet lenger opp, skal du selge de? Så dem var vekk på et senere bilde. Er ute etter mer krom til min, har foreløpig alt som satt på bilen orginalt, pluss kromlist i dørhåndtak. Synes det kler de bilene utrolig godt med krombiter.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

950 spenn for tåkelys? Det er jo temmelig billig da, trudde det skulle være svindyrt jeg... Mangler dem på min. Følger brakettene med og? Har bare en som er hel på min.

Får vel legge ut noen bilder når jeg har fått vaska min og, er like strøken, men jeg litt rust nederst på dørene (Har nye, må bare lakkes).

Forresten, de kromhjulbuene jeg så på bildet lenger opp, skal du selge de? Så dem var vekk på et senere bilde. Er ute etter mer krom til min, har foreløpig alt som satt på bilen orginalt, pluss kromlist i dørhåndtak. Synes det kler de bilene utrolig godt med krombiter.

brakket bryter rele sikring hele pakken, krommen er vel kastet vis jeg ikke husker feil

hvor kjøpte du snowcappen?

skal du ha 90mod baklykter, eller skal du bestille hvite blink fra radicast?

baklykten er orginale 80 talls 740 fikk de av en svenske som jobber på nabo verkstedet, men har litt lyst på 760 90 lykter men det blir senere

snowcapen fikk jeg hos brodern i ferie gave når de var i sverige

Ellers har jeg stusset litt på et motor prosjekt men vet ikke helt hadde jo en glt 16v på handa men prioriterte skilt og lappen, blir vel et eller annet med turbo eller flere sylindre en 4

Volvo 850 1996 R-optik

Ex-Volvo 740 Gl 1986

Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det sa jeg også for 1 år siden.Snowcaps er et plastikk "scoop"/deksel som du monterer over luftinntaket/rillene ved frontruta slik at du slipper å få vann,snø og løv

nedi + at det ser kult ut også

Teit at de bruker flertalls-s på et sånnt navn :op

Kunne like gjerne kallt det Luftinntak-scoop el no :op Anyway, det har jeg også! Enste jeg ikke liker med det, er at det er litt løst... lager små irriterende lyder i 120 på motorveien ;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider