Vector Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det så jo kjempe bra ut (må gjøre sånn jeg og) noen som vet hva kurve/tåkelys ca koster på volvo? tenk jeg skulle kjøpe i dag Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke bytt om blink og dagskjørelys pærene, er ikke pent og i hvertfall ikke lovlig ( har blitt stopp ang det, slapp boten forde jeg sa at ejg kjøpte bilen slik ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Var vel kanskje ikke så pent, men så litt spesielt ut. Men hvorfor skulle det være ulovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det har med at du endrer lys, blinklys osv , kan ikke alle reglene innenfor der, men skal du bytte de om må du få det godkjent av volvo. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 tror ikke jeg skal bytte om da ser det jo ut som en saab!! men skal fikse et par diadempærer. Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det så jo kjempe bra ut (må gjøre sånn jeg og) noen som vet hva kurve/tåkelys ca koster på volvo? tenk jeg skulle kjøpe i dag Det koster 950 kr....alt er komplett....ledninger, bryter, releer....og " m'm heila driten" m'm Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 De va jo billig trudde det skulle koste sånn 1500 eller no takk for svare! Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det var billig, betalte ca 2300kr for tåkelysene på 960, å da fulgte det med kun rele. wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 koster over 1000-lappen for 1 tåkelykt til vectraen også... sykt dyrt *glad jeg kjøpte brukt* Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallabmw Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 du burde få deg spredere og nån nye "lugga" :partyon :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 se oppi eska før du betaler..jeg fikk bare 1relè.. men det med byting av kjøre/blink, er jo litt smak og behag..jeg synes ihvertfall det er frekkt i kombinasjon med kjørelys(ikke park) og grøftlys.. forresten, vet ikke om det er jeg eller du som missforstår nå, men bytter ikke bare pæra..er jo hele pæreolderen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 forsto det hehe:) takk for tipse! Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hva er Diadem pærer? Er det slike blinklyspærer som er sølvfarget på utsiden? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Sånne pærer blinker oransj men ser blå/sølvaktig ut. Dyre som f.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Her kommer en liten bilde update på bilen Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg