triggerhappy Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Greit oppsett det der. Kommer du på Cossie- og Ford-treffet på Rudskogen fredag/lørdag ? Jo, Andrè er en kompis av meg. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 tror ikke jeg drar for jeg har ikke betalt medlemskap...har lyst til å dra da...skal du dra eller?? glemte å skrive at jeg har jo også 3" mongoose effektanlegg.. andre har fortalt meg om bilen din ja :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ']tror ikke jeg drar for jeg har ikke betalt medlemskap...har lyst til å dra da...skal du dra eller?? glemte å skrive at jeg har jo også 3" mongoose effektanlegg.. andre har fortalt meg om bilen din ja :win Trenger ikke medlemsskap i noe for å dra på de treffene. Kun betale i porten ;) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 vet at det er bare å betale i porten....er litt misfornøyd med at bilen bare lader 0,6bar, så jeg er ikke noe glad for å bruke den før jeg finner ut av hva det er!! men det går fint å kjøre med den så jeg drar nok dit med en kompis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg