Gå til innhold

interiørting og div annet til 240

Ranger emnet

Gromit

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som man vet av hvor jeg kan få tak i beige interiør deler til bilen min? Trenger venstre frem dørside og håndbrekk konsoll. Har fått tak i sidelommer, men selvsagt bilen jeg plukket fra på huggeriet her i Namdalen var en 240 US med aircon, 6 cyl diesel og elektrisk vindusheis.

Skal også selge min 240 etter jeg har fiksa den opp.

90 modell med b230 F motor, Mørkerød metallic med lyst interiør som sagt

Gått 294 000 og motor bruker ikke olje.

Skal skiftes før salg: regreim, bremseklosser, clutch m vaiere, håndbrekksko med vaier, hjullager fremme og foringer på bakre momentstag.

Rust: begynnende overflaterust i 2 hjulbuer og litt på kanal. Er noe stygt som skal behandles med rustfjerner ved bakseteryggen (Har trengt inn mellom hjulbuen og bensintanken i den "flensen" der)

Gi prisantydning: Bilen står i Overhalla. N-Trøndelag frem til 17 Juli. Etter dette står den i Ålesund.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare gi beskjed om at det du bruker på bilen får du IKKE igjen,, (får igjen litt, men ikke på langt nær så mye som du betalte for delene)

regreim + spennrulle = 800?

bremseklosser = 300?

clutch med vaiere = 2500 ?

håndbrekksko med vaiere = 500?

foring = 150 ?

hjullager framme = 500?

4500 i deler. ikke bedre å kjøpe en stor blomsterbukett til dama da? ;)

(forskjell om du kjører orginalt eller ikke da men, derfor ?)

må legge til.. veit ikke hva du vil ha for bilen, men om meninga var at du skulle rundt 25 lapper så skjønner jeg deg med delebyttene ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt av beige interiør untatt midtkonsollen...Alt av deler kommer fra en 89 modell...

Ta kontakt...

Er interessert i dørtrekk om det er samme som på min. Midtkonsoll er egentlig viktigst, men det har jeg lite håp om å finne. Jeg kan mekke noe med tynn kryssfiner for å tette det svære høytalerhullet så dørside er egentlig minst viktig.

Fått deler fra BCB i dag så det blir skruing i dagene fremover, Ja jeg liker å sende fra meg en bil som jeg hadde ville kjøpt selv.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider