Mr-ISO Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 PM er sendt ;) Bor i Trondheim. Men for en bil kjører jeg hvor som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Standard priser for valsing av buer er vel rundt 2-400kr pr bue. Men er sikkert noen som er villige til å ta seg mer betalt Hehe.... Tror ikke det er no vanskelig å finne en eller annen apekatt som er villig til å ta mer penger nei hehe :bump Men tusen takk for infoen Vagen :pray hehe Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 min celica 1986 model Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kråga Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 ska du legge inn bilder så må du legge det på en server/nettsted og linke bildet. Du kan få gratis bilde plass på http://www.photobucket.com Når du har fått lastet opp bildet til kontoen er det bare å bruke IMG adressen som står under bildet og lime inn i vedlegget ditt i threaden. Siter - 1985 Toyota Land Cruiser - 1960 Opel Olympia P1 - 1986 Toyota Celica, Gt(avskilta) - 1982 Toyota Carina, Dx(avskilta av onkel politi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Takk Kråga, for infoen :) :pics Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 min celica 1986 model Hva slags fangere og skjørt har du på den? Og hvor kjøpte du dem hvis du satt på selv. Blir fort litt penere når man setter på fangere som er "hele" og ikke bare støtfangere som er på orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Bare glem 86 og 88 m.o.d :shake gå for noe nyere, da blir det bedere å style den, det er min mening... m'm Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Hmmm, jeg oxo syns at noe nyere er det man skal style, men folk er jo forskjellige. Dessuten går man VIRKELIG inn for å få no fett ut av det så klarer man nok å få folk til å ta en ekstra titt... Når alle folka i Golf I klarer det hvorfor skulle ikke vi klare det? Sier stå på og få inn no bilder her yodude Kanskje jeg skal slutte å mase på alle andre om bilder og få tatt litt selv oxo :bump Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Det er så jævelig kjedelig her nå...hmmmmmmmmm Savner bilder av bilen,stereoen og anet bra som du eller noen andre har greid å stappe inn i en celica :pics "so when ever or what ever, just rock on":eddie Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hehe, har vel sagt det to eller tre ganger at jeg skal legge inn bilder, kommer det no bilder? Nei drunk Er for opptatt med å :cab rundt... Men jeg skal finne fram kameraet og prøve å få tatt no bilder VELDIG snart... Har bestilt sub, forsterker og ny CD spiller. Og TROR du ikke det ble forsinka pga at de ikke hadde det på lager... Men de regna med å få det inn til den 3 august. Får bare vente da :( Men så begynner bygginga og det skal tas bilder av gutta! LOVER at det kommer bilder fra meg ganske snart... Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 høres fint ut... gleder meg til å se resultat!!! :thumb Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Kanskje norges peneste, av siste generasjon karosseri, er til salgs... http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=6857 Bilder der. Var vel tilsalgs. Skal beholdes ett år til visstnok. Kan slenge ut ett par bilder av x celicaen min når jeg kommer på min pc igjen. Viss det er stemning for det. (driter i hva nye eieren mener om det yodude ) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Var vel tilsalgs. Skal beholdes ett år til visstnok. Kan slenge ut ett par bilder av x celicaen min når jeg kommer på min pc igjen. Viss det er stemning for det. (driter i hva nye eieren mener om det) Er alltid stemning for bilder vettu GT_Rider :) Og gjett hva a gutta, jeg har faktisk fått batterier til kameraet :P Så hvis været klarner opp nå så kan jeg ta no bilder ganske snart :) Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Her er bilder av min Celica. Det er en st185 med noen små mods. Er til salgs om noen er interresert. Går ikke for under 130.000 Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Snasen den ja :pray Siter Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg